• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش جالب رودریگو، ستاره اول رئال مادرید در بازی مقابل منچستر سیتی

واکنش جالب رودریگو، ستاره اول رئال مادرید در بازی مقابل منچستر سیتی

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، دیشب سانتیاگو برنابئو یک شب دیوانه وار دیگر را پشت سر گذاشت.‌ بعد از دو صعود شیرین مقابل پاری‌سن ژرمن و چلسی در این استادیوم، رئال مادرید با انگیزه رقم زدن یک بازگشت بزرگ رو در روی منچسترسیتی قرار گرفت و نهایتاً موفق شد به دراماتیک‌ترین شکل ممکن و بعد از ۱۲۰ دقیقه تلاش حریف پرستاره خود را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد و راهی فینال چمپیونزلیگ شود.

بدون‌شک ستاره اول رئال مادرید در بازی دیشب تعویض طلایی کارلو آنجلوتی یعنی رودریگو بود. وینگر برزیلی و جوانی که در دقیقه ۶۸ به جای تونی کروس به زمین آمد و موفق شد در دقایق ۹۰ و ۹۱ دروازه منچسترسیتی را باز کند و مرد اول بازگشت لوس بلانکوس مقابل تیم پپ گواردیولا لقب بگیرد. رودریگو در حالی این نمایش خیره کننده را از خود ارائه داد که ابتدای هفته و در بازی قهرمانی رئال در لالیگا مقابل اسپانیول نیز دو گل به ثمر رسانده بود.

رودریگو بعد از پایان بازی دیشب درباره این پیروزی دراماتیک و عملکرد خودش گفت: “هم‌تیمی‌هایم خیلی از من حمایت کردند. باورم نمی‌شد چه اتفاقی دارد می افتد. اولین گل من در دقیقه ۹۰ بود و چیزی نمی‌شنیدم چون هنوز عقب بودیم.
من بسیار خوشحالم که دو گل مهم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به ثمر رساندم که رئال مادرید را به جایگاهی که حقش است می‌برد؛ فینال لیگ قهرمانان اروپا. ما حالا به لیورپول فکر می‌کنیم و بازی‌های لیگ باقی‌مانده که می‌توانیم از آنها به‌منظور آمادگی برای این بازی استفاده کنیم. این پیراهن به ما یاد می‌دهد که تا لحظه آخر بجنگیم.”

  علیرضا جهانبخش ضمن اشاره به شرایط اردوی تیم ملی فوتبال ایران: شرایط را مثبت نمی‌بینم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان