• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مچ گیری جک گریلیش ستاره سیتی، در ارتباط با توئیتی که در حمایت از رئال مادرید نوشته بود

مچ گیری جک گریلیش ستاره سیتی، در ارتباط با توئیتی که در حمایت از رئال مادرید نوشته بود

پیام جوان:​​​​​​​ به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفته و با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی رسید.
شاگردان کارلو آنچلوتی با پیروزی در این بازی جذاب و تماشایی و در حالی‌که تا دقایق پایانی بازی با نتیجه ۰-۱ و با توجه به شکست ۳-۴ بازی رفت، در واقع با دو گل از حریف عقب بودند، توانستند راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان شوند.

قبل از اینکه رودریگو گوئس دقایق ۹۰ و ۹۱ دو گل سریع بزند و بازی را به وقت‌های اضافه بکشاند، جک گریلیش دو شانس عالی را از دست داد. بازیکن ۱۰۰ میلیون پوندی سیتی، ابتدا با یک ضربه زمینی دروازه رئال را تهدید کرد که تیبو کورتوا با نوک پا توپ را روانه کرنر کرد. در صحنه بعدی توپ او می‌رفت وارد دروازه شود ولی فرلاند مندی روی خط مانع شد و رئال را نجات داد.

از پایان بازی و صعود رئال چیزی نگذشته بود که یک توئیت قدیمی از گریلیش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. توئیتی مربوط به ۲۳ آوریل سال ۲۰۱۴ و پس از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان که رئال تحت هدایت کارلو آنچلوتی، با گل کریم بنزما توانسته بود در برنابئو ۱-۰ بایرن پپ گواردیولا را شکست دهد. او در صفحه توئیتر خود نوشته بود: «زنده باید مادرید”.

هشت سال پیش گریلیش بازیکنی ناشناخته بود و شاید هرگز تصور نمی‌کرد که آن توئیت روزی علیه خودش استفاده شده و به سوژه شوخی فوتبال دوستان تبدیل شود.

  بازگشت اشرف حکیمی به پی اس جی در آستانه بازی با رئال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان