• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اظهار نظر مایکل اوون اسطوره باشگاه لیورپول درباره‌ی ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی این تیم

اظهار نظر مایکل اوون اسطوره باشگاه لیورپول درباره‌ی ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی این تیم

پیام جوان: ​​​​​​​​​​​​​​به گزارش “ورزش سه”، اوون که در میانه دهه ۱۹۹۰ به ستاره اول لیورپول تبدیل شد، با پیوستن به منچستریونایتد در سال ۲۰۰۹ باعث خشم هواداران مرسی سایدی شد اما او همچنان شرایط باشگاه سابقش را به دقت دنبال می‌کند و از پیروزی ۳-۲ این تیم مقابل ویارئال در نیمه نهایی چمپیونزلیگ هم بسیار خوشحال بود.
او که شب گذشته در شبکه بی‌تی اسپورت این دیدار را به همراه ریو فردیناند کارشناسی می‌کرد، فن‌دایک را در کنار یورگن کلوپ به عنوان دلایل اصلی رسیدن لیورپول به فینال چمپیونزلیگ معرفی کرد:” او در حال حاضر بهترین مدافع میانی دنیاست.
من حتی می توانم جلوتر بروم و بگویم که فکر می کنم که او بهترین مدافع میانی همه تاریخ است.

همانطور که بارها گفته ام، ریو فردیناند بهترین مدافع میانی ای بود که من مقابلش بازی کردم اما به عنوان یک مهاجم نوک به فن دایک نگاه می کنم، با خودم فکر می کنم که “مقابل او چه کار می‌توانید بکنید؟” او تنومندتر، سریع‌تر و قوی تر از بقیه است. او پا به توپ خوب کار می کند و گل می زند. من هرگز مدافعی شبیه به او ندیده بودم.
برای بهترین مدافع تاریخ بودن، تنها یک چیز علیه فن دایک است. او تنها یک لیگ برتر و یک چمپیونزلیگ برده است. بازیکنانی مانند ریو فردیناند، پائولو مالدینی و برانکو بارسی هستند که جام های زیادی برده اند. اما من اکنون به فن دایک نگاه می کنم و با خودم فکر می کنم که آیا می توان بهتر از او بود؟”

  نظر لوکاس واسکز درباره‌ی رمز موفقیت در مقابل بارسلونا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان