• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نظر اندرو رابرتسون، مدافع کناری لیورپول درباره‌ی هدف تیمش برای قهرمانی اروپا

نظر اندرو رابرتسون، مدافع کناری لیورپول درباره‌ی هدف تیمش برای قهرمانی اروپا

پیام جوان:​​​​​​​​​​​​​​ به گزارش “ورزش سه”، ویارئال بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول را فوق العاده آغاز کرده و تا پایان نیمه اول به به برتری ۲-۰ دست یافت. اما لیورپول در نیمه دوم همه چیز را تغییر داد و در نهایت با نتیجه ۲-۳ پیروز شد تا صعودی مقتدرانه به فینال داشته باشد. اندرو رابرتسون، مدافع لیورپول به تمجید از عملکرد ویارئال پرداخته و مدعی شد حریف تمام انرژی خود را در نیمه اول خرج کرده است.

اندرو رابرتسون گفت: “یک قرعه فوق العاده سخت داشتیم و هنگام رویارویی با این بازیکن و بازیکنان و هواداران این باشگاه، هرگز نباید صعود به دور بعدی را آسان تصور کنید. ویارئال همه توان را در نیمه اول خود گذاشت، اما ما در بین نیمه آرامش خود را حفظ کردیم و باید هم این اتفاق رخ می داد. باید به خود یادآوری می کردیم که تازه فقط ۲-۲ شده و گل بعدی حیاتی خواهد بود.

ما همیشه در مورد هواداران در استادیوم خانگی خود صحبت می کنیم، اما ویارئال نیز واقعا خوب بازی کرد و طرفداران این تیم نیز پشت سر بازیکنان حریف بودند. باید اعتراف کرد که ویارئال نمایش درخشانی داشت، اما ورود لوییس دیاز به ترکیب لیورپول در نیمه دوم همه چیز را تغییر داد.

اینکه موفق شده ایم در پنج فصل گذشته به سه به فینال لیگ قهرمانان برسیم اتفاقی فوق العاده باورنکردنی است و بازیکنان و هواداران نباید این دستاورد را آسان و بدیهی بدانند. با کسب این پیروزی فصل باز هم برای لیورپول ادامه پیدا خواهد کرد. اما ما در دیدار فینال تلاش خواهیم کرد تا هفتمین قهرمانی اروپا در تاریخ را برای لیورپول به ارمغان بیاوریم.”

  سهیل جهانگیری، ورزشکار دیگری که به اتهام محاربه در خطر صدور حکم اعدام قرار دارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان