• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اظهار نظر کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید درباره‌ی بازی تیمش

اظهار نظر کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید درباره‌ی بازی تیمش

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید که ابتدای هفته موفق شد قهرمانی خود در رقابت‌های لالیگا را جشن بگیرد فرداشب در یک جدال بسیار حساس و سرنوشت ساز در سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی خواهد بود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۴-۳ به پایان رسید تا تیم کارلو آنچلوتی برای صعود به پیروزی با اختلاف بیش از دو گل احتیاج داشته باشد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر منچسترسیتی گفت: ” بازیکنان خوب و با انگیزه هستند، ما می‌توانیم یک فینال دیگر در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم. می‌دانیم که خیلی سخت خواهد بود، اما به خودمان اطمینان داریم. سیتی و رئال مادرید ویژگی‌های متفاوتی دارند. شخصیت یک جنبه بسیار مهم است، همچنین ویژگی‌های فردی.
لیگ قهرمانان اروپا بسیار دشوار است، ما به چیزی بیش از قلب خود نیاز خواهیم داشت. سیتی برتری دارد و ما باید یک بازی خوب انجام دهیم. جو بسیار خوب پس از قهرمانی در لالیگا وجود دارد، ما می‌توانیم فردا این کار را انجام دهیم. فقط ۹۰ دقیقه تا فینال لیگ قهرمانان باقی مانده و ما به خودمان اطمینان داریم.”

آنچلوتی در ادامه گفت: “ما جنبه‌های تهاجمی خود را بهبود بخشیده‌ایم. کریم، وینیسیوس، آسنسیو، مودریچ، کروس… البته گاهی اوقات در امر سر زنی دچار مشکل می‌شویم زیرا یک شماره ۹ قد بلند نداریم.”

بازگشت کاسمیرو: “او مطمئنا در دفاع به ما کمک خواهد کرد. ما باید در دفاع جمعی بهتر عمل کنیم. ما روی جنبه دفاعی کار کردیم و من معتقدم که شما پیشرفت را خواهید دید.”

وضعیت داوید آلابا: “داوید آلابا فردا بازی نخواهد کرد. آلابا بازیکن بسیار مهمی برای ما در این فصل بوده است، اما ناچو نیز فردا مهم خواهد بود.”

  ورود لیونل مسی به بارسلونا

عملکرد عالی لوکا مودریچ: “او در طول سال‌ها تغییری نکرده است. او بازیکن بسیار حرفه‌ای است، عالی است، فوق العاده است. بازیکن فوق العاده‌ای با کیفیت‌های عالی، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر فنی.”

پیشرفت وینیسیوس: “وینیسیوس در توانایی خود برای گلزنی بسیار پیشرفت کرده است. او در مقابل دروازه خونسرد‌تر است و اکنون زمان خود را صرف تصمیم‌گیری می‌کند. اکنون بسیار بالغ‌تر است.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان