• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حیرت اهالی فوتبال از بندهای عجیب در قراردادهای اعضای تیم باشگاه پرسپولیس

حیرت اهالی فوتبال از بندهای عجیب در قراردادهای اعضای تیم باشگاه پرسپولیس

پیام جوان: به گزارش مهر، هر ساله با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های لیگ برتر، جزئیاتی از قرارداد بازیکنان تیم‌ها باعث حیرت اهالی فوتبال می‌شود طوری که همواره با جنجال‌هایی نیز همراه بوده است.

در این میان باشگاه پرسپولیس که پنج قهرمانی متوالی در کارنامه خود دارد همچنان با بندهای عجیب در قراردادهای اعضای تیم روبرو می‌شود.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از روی کار آمدن نسبت به درخواست سرمربی تیم مبنی بر تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان فعلی اصرار داشت. درویش که مشغول انجام امور مربوط به حفظ مهدی ترابی، میلاد سرلک و احسان پهلوان بود با تغییراتی در قرارداد سرمربی و سایر بازیکنان در دوران سرپرستی مجید صدری روبرو می‌شود.

یحیی گل محمدی، فرشاد فرجی و مهدی عبدی جزو افرادی هستند که در دوران حضور صدری با پرسپولیس برای فصل آینده هم قرارداد داشتند اما برخی بندهای مالی باعث شد تا سرپرست وقت باشگاه با آنها برای تعیین عدد و رقم بر سر میز مذاکره بنشیند.

اتفاقی که طبق قرارداد رقم خورد تا آنها برای ماندن در تیم نیاز به تفاهم مالی جدید داشته باشند که این امر در زمان صدری تحقق پیدا کرد.

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس با وجود داشتن قرارداد طولانی مدت خواستار افزایش مبلغ و همچنین ایجاد بند آزاد شدن در ازای لژیونر شدن و پرداخت پول شد.

صدری در ابتدا با درخواست او موافقت نمی‌کند اما پا فشاری‌های این بازیکن باعث می‌شود تا صدری خواهان دریافت ۱۰۰ هزار دلار در صورت لژیونر شدن به همراه دریافت ۱۰ درصد از حق انتقال او به سایر تیم‌ها شود.

  دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس به باسابقه‌ترین گلر تاریخ این باشگاه تبدیل شد

در حقیقت اگر عبدی پس از لژیونر شدن به هر تیم دیگری برود باید ۱۰ درصد از قرارداد ارزی خود را به پرسپولیس بدهد.

اتفاقی مشابه برای فرشاد فرجی که در ازای پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند لژیونر شود و ۱۰ درصد از قراردادهای سه فصل بعدی خود با تیم‌های خارجی را به پرسپولیس دهد.

در این بین یحیی گل محمدی با وجود داشتن قرارداد برای فصل آینده باز هم پای میز مذاکره می‌نشیند. نشستی که باعث موافقت همه جانبه با درخواست‌های گل محمدی مبنی بر چگونگی دریافت مبالغ قرارداد و افزایش رقم او می‌شود تا سرمربی سرخپوشان که دو قهرمانی متوالی با این تیم کسب کرده بود تبدیل به یکی از گران قیمت ترین مربیان فوتبال باشگاهی کشور شود.

تغییر در جزئیات قرارداد تعدادی از بازیکنان پرسپولیس تنها مربوط به دوران صدری نمی‌شود بلکه مدیران قبل از او نظیر علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و جعفر سمیعی نیز چنین اقدامات مشابهی را بر اساس بندهای قرارداد هر شخص، انجام داده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان