• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جدایی ادینسون کاوانی ستاره منچستر یونایتد از این تیم

جدایی ادینسون کاوانی ستاره منچستر یونایتد از این تیم

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد و با توجه به افزایش ترافیک در خط حمله شیاطین سرخ ادینسون کاوانی کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است. از طرفی بعد از برکناری اوله گونار سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک نیز اوضاع تغییر چندانی برای ستاره اروگوئه‌ای نکرده است.

پیش از نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی در مورد ادینسون کاوانی وجود داشت و گفته شد که این بازیکن از نیمکت‌نشینی‌های پیاپی در منچستریونایتد خسته شده و قصد دارد در ژانویه این تیم را ترک کند. با این حال تاکید رالف رانگنیک باعث شد که نهایتاً این بازیکن راضی به ماندن در یونایتد شود و تا پایان فصل در اولدترافورد بماند.

تصمیمی که به نظر اشتباه بود و کاوانی که جایی در برنامه‌های اریک تنگ هاخ، مربی فصل بعد یونایتد نیز ندارد، از چندی پیش شروع به بررسی گزینه های خود کرده و طبق ادعای میرر و نیز رسانه های آرژانتینی با بوکاجونیورز به توافق رسیده است. این در حالی است که اخیرا شایعاتی در مورد مذاکره او با رئال سوسیداد نیز منتشر شده بود و حتی فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور نقل و انتقالاتی نیز اعلام کرده بود اولویت او با لالیگاست. ستاره اروگوئه ای ۳۵ ساله که فصل جاری تنها دو گل برای یونایتد زده، مذاکرات به بن بست رسیده تابستان با بوکا را از سر گرفت و به نظر او را فصل بعد با پیراهن مشهورترین باشگاه آرژانتینی خواهیم دید.

  پیشنهاد جالب باشگاه پرتغالی برای جذب بوفون

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان