• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • افزایش قیمت دلار در کانال ۲۸ هزار تومان – ۱۰ اردیبهشت

افزایش قیمت دلار در کانال ۲۸ هزار تومان – ۱۰ اردیبهشت

پیام جوان: به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت دلار که هفته پرتلاطمی را پشت سر گذاشت و با رفت و آمد قیمت میان دو کانال ۲۷ و ٢٨ هزارتومان شناور بود، در نهایت معاملات را با قیمت ٢٨ هزار و ١٢٠ تومان به پایان برد. این اسکناس صبح اولین روز معاملاتی هفته را با اندکی کاهش با نرخ ٢٨ هزار و ١٠٠ تومان آغار کرد اما در ادامه معاملات با اندکی افزایش به ٢٨ هزار و ١۳٠ تومان رسید.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴٠۶ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٧٣٣ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ٢۵٧ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۵۵٧ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ١۵٠ تومان را در قیمت خرید آن را نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٩٣ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧٣۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٢٩٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧١۴ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایشی نزدیک به ١٠٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶٩١ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴٣۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۴٣١ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ١٧٨ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

  افت ارزش رمزارزهای برتر در بازار جهانی - بیت کوین در کانال ۱۶ هزار دلار

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۶۴٢ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ٣۵٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۶۵١ برای فروش و ٢٧ هزار و ٣۶۶ برای خرید کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان