• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ترکیب غیرعادی رئال مادرید در بازی قهرمانی

ترکیب غیرعادی رئال مادرید در بازی قهرمانی

پیام جوان:‌ ​​​​​به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فردا از ساعت ۱۸٫۴۵ به وقت تهران در برنابئو میزبان اسپانیول است و در صورت کسب یک تساوی هم قهرمان خواهد شد. دو شکست اخیر بارسا برابر کادیز و رایووایکانو به رئال اجازه داد تا سه هفته زودتر قهرمانی اش را مسجل کند. کهکشانی ها نیز با برتری بر سویا و اوساسونا به خوبی از لغزش بارسا سود بردند.

رئال پس از شکست ۴-۳ برابر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خود را مهیای بازی فردا می کند در حالی که به شدت در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه است. ناچو و ادر میلیتائو از این بازی محرومند و داوید آلابا نیز برابر سیتی مصدوم شد. به این ترتیب کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مجبور است از خسوس وایه‌خو و فرلاند مندی به عنوان مدافعان میانی استفاده کند. مارسلو مدافع چپ خواهد بود و دنی کارواخال یا لوکاس واسکز نیز سمت راست به میدان می روند. البته ممکن است کارلتو از کاسیمیرو، رافا مارین(مدافع تیم دوم) یا حتی کارواخال در قلب خط دفاع استفاده کند.

در خط میانی تمام بازیکنان ثابت استراحت خواهند کرد و فده والورده، دنی سبایوس و ادواردو کاماوینگا مثلث میانی تیم خواهند بود. برای خط حمله نیز وینیسیوس کار را از روی نیمکت شروع می کند و در عوض مارکو آسنسیو، کریم بنزما و رودریگو در ترکیب خواهند بود. کریم بازی می کند چرا که قصد دارد رکورد گلزنی خود در لالیگا را بهتر کند. او با ۲۵ گل صدرنشین بلامنازع جدول گلزنان است.

پیش بینی شده در صورت قهرمانی، بازیکنان رئال راهی میدان معروف سیبلس شوند و در کنار هواداران، جشن باشکوهی برگزار کنند.

  کیلیان امباپه: در انتقالات زمستانی به عقد قرارداد با رئال فکر نمی‌کنم و تمرکزم کاملا روی پی اس جی خواهد بود

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان