• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خشم و ضرب و شتم هواداران انگلیسی بر دو گزارشگر آلمانی در جریان بازی اینتراخت و فرانکفورت

خشم و ضرب و شتم هواداران انگلیسی بر دو گزارشگر آلمانی در جریان بازی اینتراخت و فرانکفورت

پیام جوان:‌ ​​​​​به گزارش “ورزش سه”، وستهام شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و با نتیجه ۱-۲ شکست خورد.
نزدیک به سی هزار هوادار اینتراخت در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر بارسلونا وارد ورزشگاه نوکمپ شده و جنجال بسیاری را به پا کردند.
باشگاه وستهام پیش از این بازی به هواداران آلمانی هشدار داد که این رفتار به هیچ وجه در ورزشگاه خانگی آنها پذیرفته نشده و اگر بیشتر از سه هزار بلیت فروخته شده وارد ورزشگاه شوند، آنها را به بیرون هدایت خواهند کرد.

این موضوع باعث ناراحتی رییس باشگاه اینتراخت شده و او در گفتگو با ZDF در این باره اظهار داشت: «این بدترین اتفاق ممکن است. من از فوتبال خجالت می‌کشم که ما امروز تهدید شده‌ایم.»
با این حال، این بار تهدیدها جواب داد و تنها سه هزار هوادار اینتراخت در جایگاه ویژه در نظر گرفته شده برای تیم مهمان حضور پیدا کردند اما جنجال اصلی این بار در جای دیگری رخ داد.
در اتاق رسانه خبرنگاران بسیاری حضور داشتند که هسیشر روندفونک، گزارشگر رادیو، به همراه تیم بروکمیر و فیلیپ هوفمیستر نیز دیده می‌شوند که از آلمان به لندن آمده بودند.

پس از این که وستهام گل مساوی را در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند، هواداران این تیم به سوی گزارشگران و خبرنگاران آلمانی حمله کردند و این در حالی بود که آنها در میانه‌ی یک گزارش زنده بودند.
صدای بروکمیر به گوش می‌رسید که سعی در توصیف شرایط داشت، هرچند فریادهای کر کننده و صداهای عجیب گاهی باعث می‌شد که صدای او به درستی شنیده نشود.
او در گزارش زنده گفت: «بازی ۱-۱ است و هواداران انگلیسی از پشت به ما حمله کردند. به همین دلیل باید برویم. آنا هدست تیم، همکار من، را انداختند. ما واقعا باید درباره شرایطی که در اینجا داریم مراقب باشیم. صادقانه ما نفهمیدیم چه کسی گل زد چون باید اطمینان حاصل می‌کردیم که از سوی افرادی که پشت سر ما نشسته و بسیار عصبانی هستند در امان هستیم.»
بروکمیر پس از بازی گفت: «من هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. ما شوکه هستیم. از تیم رسانه‌ای اینتراخت و وستهام که باعث شدند امنیت ما بین دو نیمه برقرار شود واقعا سپاسگزاریم.»
گفته می‌شود که هیچ یک از این افراد دچار آسیب جدی نشده اما وستهام تحقیقاتش را در این زمینه آغاز کرده است. سخنگوی این باشگاه گفت: «وستهام از این اتفاق مطلع شده و برای بررسی شرایط تحقیقاتی را انجام می‌دهد. ما چنین رفتارهایی را تحمل نمی‌کنیم و تمامی افراد شناسایی شده به پلیس ارجاع داده خواهند شد.»

  هافبک باسابقه تیم ملی فوتبال آلمان اعلام بازنشستگی کرد

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان