• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مهم‌ترین دلایل رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی، برای جدایی از بایرن مونیخ

مهم‌ترین دلایل رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی، برای جدایی از بایرن مونیخ

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بر کسی پوشیده نیست که رابرت لواندوفسکی پس از هشت فصل درخشش در بایرن و فتح تمامی جام‌ها قصد جدایی دارد. بی انگیزگی از بازی برای بایرن و اختلاف نظراتی که او با یولیان ناگلزمان سرمربی باشگاه دارد، مهم‌ترین دلایل ستاره لهستانی برای جدایی هستند. او تا ژوئن ۲۰۲۳ قرارداد دارد و در روزهای اخیر مدیر اجرایی و مدیر ورزشی بایرن قاطعانه از ماندنی شدن او خبر دادند. برای بایرن مهم نیست که او تابستان سال بعد به‌عنوان بازیکن آزاد جدا شود و این به خصوص باعث آزردگی خاطر لواندوفسکی شده است. او انتظار دارد باشگاه به خواسته‌اش برای جدایی احترام بگذارد.

از بارسلونا به‌عنوان جدی‌ترین خواهان ستاره لهستانی نام برده می‌شود و رسانه‌های کاتالان ادعا کرده‌اند که توافقات اولیه با بازیکن صورت گرفته و باشگاه قصد دارد ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو برای خرید او به بایرن پیشنهاد دهد.

موضع بایرنی‌ها کاملا منفی است و خوشبینند که با لواندوفسکی بر سر تمدید به توافق برسند اما جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا در کانال توئیچ خود خبر داد که شب گذشته ملاقاتی بین متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا و پینی زاهاوی، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی صورت گرفته و زاهاوی قصد داشته تا در مورد پیشنهاد نهایی و رسمی بارسا به بایرن اطلاعاتی کسب کند. جزئیاتی بیشتر در این مورد فاش نشده ولی مشخص است که بین بارسا و لواندوفسکی تماس‌هایی دائمی وجود دارد و در صورت شکست مذاکرات تمدید، باشگاه کاتالان بیشترین شانس را برای جذب مرد سال فوتبال دنیا در سال گذشته خواهد داشت.

 

 

  آسیب دیدگی مهدی طارمی در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و نگرانی رسانه‌های پرتغال

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان