• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • باشگاه منچستریونایتد، مقصد جدید فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا

باشگاه منچستریونایتد، مقصد جدید فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، فرانکی دی یونگ سه سال پیش بود که از آژاکس به بارسا پیوست. برای جذب او بارتومئو رئیس وقت بارسا شخصا راهی آمستردام شد و در نیمه های فصل، قراردادی ۷۵ میلیون یورویی با وی امضا کرد. دی یونگ فصل را با آژاکس تمام کرد و از تابستان به بارسلونا اضافه شد ولی در سه فصل گذشته هرگز نتوانسته بازی های خوبش در آژاکس را تکرار کند. به نظر می رسید با ژاوی شرایط متفاوت شود و با وجود تعریف و تمجیدهای ژاوی از ستاره هلندی و لزوم حفظ او برای فصل بعد، به نظر نمی رسد دی یونگ آینده ای در بارسا داشته باشد.

طبق ادعای مارکا، دی یونگ از تصمیمات ژاوی و سیستم بازی بارسا رضایت ندارد. به خصوص که تعویض او از دقیقه ۶۰ به یک عادت تبدیل شده است. از ۲۷ بازی زیر نظر ژاوی، او تنها هفت بار ۹۰ دقیقه را کامل در میدان بوده و ۱۴ بار نیز از دقیقه ۶۰ به بعد تعویض شده است. دی یونگ که در بازی یکشنبه شب برابر رایو بار دیگر تعویض شد، این بار نتوانست عصبانیتش را پنهان کند و با خشم راهی نیمکت شد.

برای دی یونگ از منچستریونایتد پیشنهاد خوبی رسیده و او یکی از بازیکنان درخواستی اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ است. دی یونگ زیر نظر تن هاخ شرایط فوق العاده خوبی در آژاکس داشت و معتقد است بار دیگر با او می تواند به روزهای اوجش برگردد. مارکا نوشته است که بارسلونا هم متقاعد شده که فروش دی یونگ با یک رقم خوب، می تواند بهترین گزینه باشد. در واقع هم بازیکنی ناراضی را منتقل خواهد کرد و هم در اوضاع اقتصادی بد فعلی می تواند به شرایط مالی خود سر و سامان بدهد.

  توقف تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در اولین مسابقه خود در مرحله اصلی رقابت‌های قهرمانی جهانی برابر ایسلند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان