• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تمدید قرارداد رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای با باشگاه بارسلونا

تمدید قرارداد رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای با باشگاه بارسلونا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، رونالد آرائوخو سه فصل پیش بود که توانست از تیم دوم بارسلونا وارد فهرست تیم اول شود. فصل گذشته او از ابتدای فصل جزو بازیکنان تیم اول باشگاه لقب گرفت و بازی‌های خوبی هم انجام داد. این مدافع اروگوئه‌ای در فصل جاری بدون‌شک بهترین مدافع تیمش بوده و در عین جوانی توانسته جایگاه ثابتی در تیم به‌دست بیاورد.

اخیرا شایعاتی درباره احتمال جدایی رونالد آرائوخو از بارسلونا در پایان فصل به گوش رسید و حتی گفته شد که چند باشگاه بزرگ لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکن هستند. با این حال خود او در مصاحبه‌ای از علاقه‌اش برای ماندن در بارسا صحبت کرد و گفت: «ما در حال کار روی تمدید قرارداد هستیم. جلسات و مذاکراتی در هفته آینده برگزار خواهد شد و من امیدوارم که همه چیز به زودی حل شود تا بتوانم سال‌های طولانی در این باشگاه بمانم.»

سرانجام پس از چندین هفته مذاکره او امروز رسما قراردادش را تا ۲۰۲۶ امضا کرد و بند فسخ وی نیز یک میلیارد یورو تعیین شده است. قرارداد قبلی آرائوخو تا ۲۰۲۳ اعتبار داشت. مراسم رسمی امضای قرارداد، جمعه ساعت ۱۶ به وقت تهران در نوکمپ و با حضور خوان لاپورتا، رئیس بارسا به انجام خواهد رسید.

بارسلونا حالا تمام تمرکز خود را روی تمدید قرارداد با پابلو گاوی خواهد گذاشت.

  امضای پیش قرارداد نهایی مهدی طارمی با اینتر ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان