• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • همچنان قیمت دلار در کانال ۲۷ هزار تومان – ۶ اردیبهشت

همچنان قیمت دلار در کانال ۲۷ هزار تومان – ۶ اردیبهشت

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین، دلار روز گذشته در حالیکه نوسانات کاهشی و افزایشی را تجربه می‌کرد، معاملات را با قیمت ٢٧ هزار و ۸۵۰ تومان به پایان رساند. قیمت این اسکناس صبح امروز را بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد اما در ادامه معاملات با اندکی تغییر با نرخ ۲۷ هزار و ۸۷۰ تومان معامله شد.

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۱۷۸ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۵۸ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۸۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۶۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی را ثبت کرده است.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۳۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۵۹ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز گذشته که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۹۲ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۲۰ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی در حدود ۴۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۳۳۵ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۸۳ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۶۷ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۱۱۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهشی در حدود ۳۰ تومان را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۷۴۴ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۴۵۸ تومان برای خرید قیمت خورده است، در روز گذشته این اسکناس با نرخ ۲۸ هزار و ۷۴۳ برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۵۷ برای خرید بود؛ که در معاملات امروز کاهش اندکی را نشان می‌دهد.

  عراق با توقف صادرات گاز ایران مواجه شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان