بارش‌های ماه آپریل به محدودیت‌های آب محلی پایان نخواهد داد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، در حالی که رگبارهای ماه آپریل مطمئناً به افزایش مجموع بارندگی بی اریا کمک کرد، اما برای جلوگیری از خشکسالی سومین سال این ایالت کافی نخواهد بود و این به معنای دور جدید محدودیت‌های سختگیرانه مصرف آب در سطح شهر است.

طبق گزارش واتر واچ کالیفرنیا، که نقشه آنلاین قابل جستجو تا سطح کد پستی را ارائه می دهد، از روز جمعه، این ایالت ۱۵٫۶۳ اینچ باران دریافت کرده است که ۷۵ درصد میانگین تاریخی است. حوضه آبخیز سن فرنسیسکو با ۱۶٫۲ اینچ تا به امروز، ۷۹ درصد میانگین کل سال آبی تا ۳۰ سپتامبر، کمی بهتر عمل کرد.

آخرین نقشه شاخص خشکسالی مرکز منطقه‌ای غرب، که در ۱۱ آپریل به‌روزرسانی شد، مناطق ساحلی منطقه خلیج سن فرنسیسکو را با خشکسالی متوسط نمایش داده و نشان می‌دهد که برخی از مناطق خلیج جنوبی، از جنوب تا بیگ سور، در شرایط سختی قرار دارند. منطقه بی اریای خدمات هواشناسی ملی یکشنبه اعلام کرد که بارندگی در هفته منتهی به ۱۹ آپریل منجر به تنزل رتبه شهرستان سونوما از خشکسالی شدید به خشکسالی شد، اما در بیشتر مناطق طبقه بندی خشکسالی بدون تغییر بود.

پس از گذشت سه ماه از خشک‌ترین ماه‌های ثبت شده، از اول آپریل، سطح برف کالیفرنیا بسیار پایین‌تر از حد متوسط ​​بود و چشم‌انداز ذخیره‌ی آب بد بود. مقامات دپارتمان منابع آب کالیفرنیا بررسی سالانه برف سیرا نوادا را در اول آپریل انجام دادند و دریافتند که سطح آن فقط ۳۸ درصد از میانگین است.

همه اینها، همراه با اعلامیه خشکسالی اضطراری در ژانویه توسط فرماندار گاوین نیوسام، به معنای تابستان دیگری با محدودیت های آبی برای اهالی این ایالت است.

  فرود اضطراری هواپیمای American Airlines در فرودگاه سن حوزه به دلیل نقص فنی

مقررات اضطراری ایالتی در مصرف آب به این معنی است که ساکنان باید:

  • آبنماهای تزئینی را خاموش کنند.
  • سیستم آبیاری را هنگام بارندگی و به مدت دو روز پس از باران متوقف کنند.
  • از یک نازل خاموش کننده خودکار روی شیلنگ های آب استفاده کنند.
  • برای تمیز کردن پیاده روها و معابر از جارو استفاده کنند، نه آب
  • فقط به درختان آنچه نیاز دارند بدهند و از آبیاری بیش از حد خودداری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان