• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • فواید شگفت‌انگیز مصرف پیاز خام خصوصا در فصل تابستان

فواید شگفت‌انگیز مصرف پیاز خام خصوصا در فصل تابستان

پیام جوان: محققان توصیه می‌کنند، افراد در تمام طول سال به ویژه در فصل تابستان از مصرف پیاز خام غافل نشوند.

به گزارش فرتاک و به نقل از هندوستان تایمز،‌ محققان توصیه می‌کنند، در فصل تابستان، مصرف پیاز خام در رژیم غذایی می‌تواند به پیشگیری از عفونت‌ها و تقویت ایمنی شما کمک کند.

پیاز انباری از ترکیبات گیاهی، فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان‌ها است و برای تقویت سلامت استخوان، سلامت قلب و محافظت در برابر برخی سرطان‌ها و دیابت شناخته شده است.

کارشناسان می‌گویند، پیاز نه تنها طعم و بافت متمایزی را به غذا اضافه می‌کند و بشقاب سالاد شما کامل می‌شود، بلکه سرشار از مواد مغذی فوق العاده‌ای است که ایمنی را تقویت کرده و در برابر عفونت های فصلی محافظت می‌کند. پیاز به ویژه انباری از ترکیبات گیاهی، فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان‌ها، برای تقویت سلامت استخوان، سلامت قلب و محافظت در برابر برخی سرطان‌ها و دیابت شناخته شده است.

در گذشته نیز از پیاز به عنوان یک درمان باستانی برای سرفه، سرماخوردگی و آب مروارید استفاده می‌شده؛ خوردن پیاز خام همچنین توانایی سیستم ایمنی بدن شما را برای جلوگیری از انتقال بیماری بهبود می‌بخشد. این خاصیت حیاتی پیاز است زیرا تابستان دوره پرخطری برای بیماری‌ها، به‌ویژه آنهایی که توسط حشرات منتشر می‌شوند، است.

مزایای دیگری نیز وجود دارد که فرد می ‌واند از آنها بهره مند شود که می‌تواند برای سلامتی طولانی مدت معجزه کند. این سبزیجات غنی از مواد مغذی دارای مواد شیمیایی قوی هستند که ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد و همچنین ممکن است از سلامت گوارش حمایت کند.

  فواید شگفت انگیز نعناع

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان