• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دفاع سرمربی تیم ملی ولز از گرت بیل در مقابل انتقادات شدید هواداران رئال و رسانه‌های اسپانیایی

دفاع سرمربی تیم ملی ولز از گرت بیل در مقابل انتقادات شدید هواداران رئال و رسانه‌های اسپانیایی

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، قرارداد بیل با باشگاه رئال مادرید در تابستان پیش‌رو به پایان خواهید رسید و هر دو طرف تصمیمی برای تمدید این قرارداد ندارند.
این بازیکن ولزی در انتظار پایان یافتن قراردادش با رئال مادرید است تا بتواند به دوران پر فراز و نشیب حضورش در سانتیاگو برنابئو پایان دهد و پس از ۹ سال حضور در این تیم سرانجام از جمع بازیکنان رئال جدا شود.

با توجه به این که جام جهانی ۲۰۲۲ قراراست پاییز امسال در قطر برگزار شود، این بازیکن امیدوار است که با انتقال به تیمی که فرصت بیشتری برای بازی در آن داشته باشد بتواند نقش موثری در صورت صعود تیم ملی کشورش به این رقابت‌ها ایفا کند.
بیل اخیرا در جریان بازی رئال و ختافه به شدت از سوی هواداران رئال هو شد و با یک لبخند به این اتفاق واکنش نشان داد. رئالی ها معتقدند بیل تعهد لازم به تیم را در سه سال گذشته نداشته و تیم ملی کشورش و ورزش گلف را به بازی برای رئال ترجیح داده است.

روبرت پیج، سرمربی ولز اما با این نظرات مخالف است و به دفاع از بیل پرداخت. او به دیلی میل گفت: «این شرم آور است. اتفاقاتی که در مادرید برای بیل رخ می دهد، ترسناکند ولی گرت از لحاظ ذهنی قوی است و هرگز بازیکنی مثل او از این حیث ندیده ام. او مثبت اندیش ترین فوتبالیستی است که می توانید پیدا کنید. او چطور توانسته مقاومت کند؟ انتقاداتی غیرمنصفانه به او وارد می شود و شاید هر فوتبالیست دیگری بود زیر فشار این انتقادات خرد می شد ولی واکنش بیل تحسین برانگیز بوده است.»

  تمدید قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان