• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به حواشی رخ داده پس از قهرمانی شب گذشته تیمش

واکنش کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به حواشی رخ داده پس از قهرمانی شب گذشته تیمش

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ فرانسه میزبان لانس بود و علیرغم تساوی ۱-۱ برابر این تیم، موفق شد قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را مسجل کند.

هواداران پی اس جی در جریان این بازی بار دیگر اعتراض خودشان نسبت به بازیکنان را نشان داده و با هو کردن و سوت‌های اعتراضی و همچنین ترک ورزشگاه در دقیقه ۷۵ برای برگزاری جشن در خارج از پارک دو پرنس حواشی بسیاری را رقم زدند.
امباپه در واکنش به این اتفاق به خبرنگاران گفت: «این جو و این اتفاقات نمی‌تواند خوشحالی من را بگیرد. ما فداکاری‌های بسیاری کردیم، هر روز تلاش کردیم و می‌خواهیم اسم خودمان را در تاریخ ثبت کنیم. همیشه شرایط متفاوتی در یک فصل وجود دارد. این بخشی از اتفاقات امروز بود و شخصا تاثیری روی من ندارد. من از این قهرمانی بسیار خوشحال هستم.»
او با اشاره به هوادارانی که ورزشگاه را ترک کردند اظهار داشت: «مردم از این که ما قهرمان شدیم خوشحال بودند. این که عده کمی ورزشگاه را ترک کردند به این معنا نیست که آنها نماینده همه هواداران پی اس جی هستند. آنها فقط عده کمی بودند. ورزشگاه امشب پر بود و ما بسیار خوشحال هستیم و از همه آنها تشکر می‌کنیم. اگر قرار بود با این اعتراض‌ها پیامی ارسال شود، شده است. حالا یک ماه گذشته و این پیام به باشگاه و بازیکنان رسیده است.»
این بازیکن فرانسوی در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش گفت: «هیچ چیز تغییر نکرده و من حرف بیشتری ندارم. آیا این آخرین قهرمانی من در فرانسه بود؟ اول باید اطمینان حاصل کنیم که باز هم این تیم قهرمان می‌شود، شاید من بمانم و قهرمان نشویم! من از حال حاضر لذت می‌برم و این از هرچیزی مهم‌تر است. این پنجمین قهرمانی من است. از این اتفاق خوشحالم و به تلاش ادامه می‌دهم چون هنوز کارهای بسیاری مانده است.»

  چلسی با ارائه نمایشی عالی ۶-۱ میدلزبرو را شکست داد و به فینال جام اتحادیه صعود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان