• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خوشحالی امیر عابدزاده بعد از پیروزی تیمش در دقیقه ۱۰۱

خوشحالی امیر عابدزاده بعد از پیروزی تیمش در دقیقه ۱۰۱

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته امیرعابدزاده مسابقه عجیبی را در استادیوم فرناندو تورس پشت سر گذاشت. آنها تا ده دقیقه مانده به پایان بازی بازنده بودند، ولی در دقیقه ۱۰۱ گل پیروزی‌بخش را در یک مسابقه تاریخی به ثمر رساندند.

در این مسابقه امیرعابدزاده پیش از اینکه نیمه اول خاتمه پیدا کند، دو گل در دقایق ۳۷ و ۴۱ از کانته دریافت کرد تا تیم میزبان “فوئن‌لابرادا” که در ورزشگاه فرناندو تورس از پونفردینا میزبانی می‌کرد با دو گل پیش بیفتد، ولی در شرایطی که یاران عابدزاده یک پنالتی را نیز از دست داده بودند، به نظر می‌رسید کار برای آنها در این بازی دور از خانه برابر رقیبی که آنها هم برای ماندن در مسابقات می‌جنگیدند، تمام شده باشد که به یکباره ورق برگشت.

امیرعابدزاده در این مسابقه یکبار در موقعیت تک به تک با بولدینی مهاجم تیم فوتبال فوئن لابردا او را در رسیدن به گل ناکام گذاشت.
اولین گل مسابقه توسط انریچ در دقیقه ۸۹ به ثمر رسید و در شرایطی که شاید آبی‌پوشان فوئن لابردا فکرش را هم نمی‌کردند، خیلی زود روی یک ارسال دیگر گل دوم را اینبار توسط پاسکانو دریافت کردند تا حساب کار به تساوی کشیده شود.

تیم فوتبال فوئن لابردا که با ۲۹ امتیاز در رتبه بیست و یکم جدول ۲۲ تیمی مسابقات قرار دارد، با این شکست دراماتیک که برایشان غیرقابل هضم هم بود، به نوعی شانس خود را برای ماندن از دست داد. در پایان مسابقات ۴ تیم به دسته پایین تر فوتبال اسپانیا سقوط می‌کنند.
اتفاقات جریان مسابقه و استفاده از سیستم VAR برای تشخیص پنالتی‌ای که پونفردینا از دست داد، سبب شد تا این مسابقه وقت‌های تلف شده زیادی داشته باشد ولی در شرایطی که تیم میزبان برای پیروزی در این مسابقه فینال گونه و کسب امتیاز تمام تلاشش را به کار گرفته بود و حتی دروازه‌بان این تیم هم در ثانیه‌های پایانی برای استفاده از ضربه کرنر پیش آمده بود، فرصت به دنی اوخدا بازیکن پونفردینا رسید که از اشتباه گلر حریف نهایت استفاده را ببرد و پس از جا گذاشتن او با دریبلی تماشایی نزدیک به محوطه جریمه، دروازه فوئن‌لابردا را برای سومین مرتبه باز کند تا این مسابقه تاریخی یک گل کلاسیک به سبک روژه میلا نیز در دل خود ثبت کرده باشد.

  اظهار نظر کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید درباره‌ی بازی تیمش

این پیروزی هرچقدر برای شاگردان جان پرز پولو که برای صعود به لالیگا تلاش می‌کنند، بسیار پراهمیت بود برای تیم میزبان نیز که برای نیفتادن به دسته پایین تر تلاش می‌کند، نبردی برای مرگ و زندگی بود که با سه امتیاز برای هم‌تیمی‌های عابدزاده تمام شد.
با این پیروزی حالا عابدزاده و هم تیمی‌هایش ۵۷ امتیازی شده‌‎اند و در فاصله ۵ مسابقه مانده تا پایان فصل در رتبه هفتم قرار گرفتند تا منتظر لغزش رقبا و قرار گرفتن در جمع ۴ تیم سوم تا ششم باشند تا به مسابقه پلی آف برسند و آنجا با انجام بازی‌های رو در رو برای صعود به لالیگای یک تلاش کنند.

پنج هفته تا پایان مسابقات لالیگای دو باقی مانده است و در صورتی که پونفردینا بتواند خودش را از رتبه هفتم به رتبه ششم برساند، می‌تواند امیدوار باشد که در مسابقات پلی آف جواز صعود به لالیگا را بگیرد. (در پایان مسابقات لالیگای ۲، دو تیم اول و دوم به صورت مستقیم به لالیگای یک صعود می‌کنند و یک تیم نیز از میان تیم‌های سوم تا ششم پس از برگزاری بازی‌های رو در روی پلی آف آنها را در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا همراهی خواهد کرد.)

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان