جکپات پاوربال: جایزه ۴۰۰ میلیون دلاری در سی سالگی پاوربال

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، جکپات پاوربال برای قرعه کشی شنبه، ۲۳ آپریل، به ۴۰۰ میلیون دلار رسیده است، همچنین این بخت آزمایی در ۴۵ ایالت، سی امین سالگرد خود را جشن می گیرد.

فروش بلیط پاوربال در ۱۹ آپریل ۱۹۹۲ آغاز شد و اولین قرعه کشی سه روز بعد در ۲۲ آپریل برگزار شد.

مقامات پاوربال در بیانیه‌ای گفتند، آخرین باری که کسی برنده جک‌پات پاوربال شد، ۱۴ فوریه بود، زمانی که یک بلیت تنها ۱۸۵٫۳ میلیون دلار در کانکتیکات برد. در ماه ژانویه، دو بلیط فروخته شده در کالیفرنیا و ویسکانسین، برنده جکپات ۶۳۲٫۶ میلیون دلاری را تقسیم کردند که هفتمین جکپات بزرگ در تاریخ این بازی است.

بزرگترین جکپات در سال ۲۰۱۶ بود که برندگان در کالیفرنیا، فلوریدا و تنسی رکورد ۱٫۵۹ میلیارد دلار را تقسیم کردند.

فقط پنج ایالت در آمریکا وجود دارد که نمی توانید پاوربال بازی کنید. آلاباما، آلاسکا، هاوایی، نوادا و یوتا لاتاری ایالتی ندارند. قمار در هاوایی و یوتا غیرقانونی است. پاوربال همچنین در واشنگتن، دی سی، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده بازی می شود.

به گفته پاوربال، شانس برنده شدن یک جایزه پاوربال ۱ در ۲۴٫۹ است، اما اگر به جکپات امیدوار هستید، شانس برنده شدن شما زیاد نیست: ۱ در ۲۹۲٫۲ میلیون. به گزارش آسوشیتدپرس، این شانس ها کمی بدتر از پرتاب یک سکه و ۲۸ بار پست سر هم شیر آوردن است. احتمال اصابت صاعقه یا شهاب به شما نیز بسیار بیشتر است.

قرعه کشی های پاوربال سه بار در هفته در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و شنبه برگزار می شود. بلیط ها برای هر بازی ۲ دلار است و برای برنده شدن برنده جک پات باید اعداد پنج توپ سفید و پاوربال قرمز را مطابقت دهید. برندگان می توانند برای دریافت جایزه، بین پرداخت سالانه یا یک مبلغ یکجا، یکی را انتخاب کنند.

  زندانی فراری شهرستان کالاوراس دستگیر شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان