• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تلاش باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد با عثمان دمبله

تلاش باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد با عثمان دمبله

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، قرارداد دمبله با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و دو طرف هنوز برای تمدید این قرارداد به توافق نرسیده‌اند.

این بازیکن فرانسوی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در آستانه ترک نوکمپ قرار داشت توانست شرایط را به شکلی باورنکردنی برای خودش تغییر دهد و حالا به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده است.
یازده پاس گل دمبله در لالیگا به معنای ۰٫۶۹ پاس گل در هر بازی است و این آمار باعث شده که او بالاتر از بازیکنان درخشانی چون لیونل مسی، ترنت الکساندر آرنولد و توماس مولر در زمینه ارسال پاس گل قرار بگیرد.

ژاوی هرناندز که از روز اول حضورش روی نیمکت بارسا تاکید زیادی به تمدید قرارداد این بازیکن داشت به صورت جدی به خوان لاپورتا تاکید کرده که امضای قرارداد جدید با دمبله جز اولویت‌های او برای فصل آینده است.
مدیران بارسلونا تصمیم دارند مذاکرات نهایی با نمایندگان و مدیر برنامه‌های این مهاجم فرانسوی را در ماه می ادامه دهند و امید بسیاری دارند که برای امضای قرارداد جدید با دمبله به توافق برسند.
گفته می‌شود که این ملی‌پوش فرانسوی از حضور ژاوی در راس کادر فنی بارسا بسیار خوشحال و راضی است و به همین دلیل نظرش درباره تمدید قرارداد با این باشگاه تا حد زیادی تغییر کرده و حتی آماده است که در مبلغ دستمزد مدنظرش نیز تخفیف قائل شود.
با این حال بسیاری از منابع اسپانیایی مدعی شده‌اند که این بازیکن قصد دارد تا پایان فصل صبر کرده و پس از اتمام رقابت‌های لالیگا تصمیم نهایی‌اش را برای امضای قرارداد جدید با بارسا اعلام کند.

  اریک تن هاخ، سرمربی منچستر: با بهترین بازی فصل، بارسا را حذف می‌کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان