• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مذاکرات نهایی بایرن مونیخ با رابرت لواندوفسکی

مذاکرات نهایی بایرن مونیخ با رابرت لواندوفسکی

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ در حال انجام مذاکرات نهایی هستند. به‌طور کلی به نظر می‌رسد که وضعیت در مرحله جدیدی قرار گرفته است. هم مدیران باشگاه بایرن‌مونیخ و هم مدیر برنامه و افراد نزدیک به این ستاره لهستانی با تمام سرعت برای مذاکرات نهایی آماده می‌شوند.

اما یک سوال مهم درباره ستاره لهستانی وجود دارد. اینکه آیا توافق بین لواندوفسکی و بایرن مونیخ برای تمدید قراردادی که در سال ۲۰۲۳ منقضی می‌شود؛ شکل خواهد گرفت یا اینکه راه ستاره لهستانی و پر افتخارترین باشگاه آلمان به جدایی ختم خواهد شد؟

چند روز پیش نشریه کیکر مدعی شد مهاجم لهستانی در روزهای اخیر آماده انتقال به بارسلونا شده و ایجنت او پینی زاهاوی نیز در مورد دستمزد و مدت قرارداد با کاتالان‌ها به توافق رسیده است.
بایرن مونیخ تلاش دارد تا قرارداد او را دو سال دیگر تمدید کند اما اگر در این امر به موفقیت نرسد، تصمیم دارد لواندوفسکی را به فروش برساند و آنها قیمتی معادل ۴۰ میلیون یورو برای جدایی این بازیکن تعیین کرده‌اند. البته در روزهای اخیر شایعات حاکی از پیشنهاد بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی بارسلونا بوده، اما احتمالا طرفین در مورد این رقم به توافق خواهند رسید.

حتی خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا دیشب پس از اتمام بازی برابر سوسیداد و در هنگام خروج از ورزشگاه، پس از عکس گرفتن با یک هوادار و در پاسخ به سوال او در مورد جذب لواندوفسکی گفت: «بله، احتمال جذب او بیشتر از دیگر گزینه‌هاست.»

اما دلیل اصلی لواندوفسکی برای تمایل به جدایی از بایرن چه چیزی است؟ نشریه اکیپ امروز با انتشار گزارشی در مورد ستاره لهستانی نوشت که مشکل لواندوفسکی پول نیست بلکه او از مدیریت باشگاه و نیز شخص یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن ناراحت و دلخور است.

  ملی پوش پیشین هندبال خطاب به محمدرضا ساکت: آقای ساکت درباره اختلاس ۹۲ هزار میلیاردیت صحبتی نداری؟

آزردگی خاطر لواندوفسکی از سران بایرن بر کسی پوشیده نبود ولی ناراحتی او از ناگلزمان، بحث جدیدی است که مطرح می شود. گویا ستاره لهستانی از سیستم فصل جاری بایرن راضی نیست و معتقد است با این سبک بازی به او توپ های کمتری درون محوطه جریمه می رسد و مشارکت او در بازی تیم کمتر از گذشته شده است. در واقع هرچند لواندوفسکی امسال هم آقای گل بوندسلیگا خواهد شد ولی او بر این باور است که با سیستم قبل بایرن تحت هدایت هانسی فلیک او می توانست گل های به مراتب بیشتری به ثمر برساند. جالب اینکه ناگلزمان دیروز در نشست خبری خود با قاطعیت تمام گفت که لواندوفسکی فصل بعد نیز برای بایرن بازی خواهد کرد. زمان مشخص خواهد کرد که ادعای ناگلزمان تا چه اندازه درست بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان