• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اظهار نظر ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی سیتی، درباره‌ی رئال مادرید و کریم بنزما

اظهار نظر ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی سیتی، درباره‌ی رئال مادرید و کریم بنزما

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، سه شنبه شب در ورزشگاه اتحاد و از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، منچسترسیتی میزبان رئال مادرید است. سیتی در مراحل قبلی توانسته اسپورتینگ لیسبون و اتلتیکو را حذف کند ولی رقبای رئال به مراتب دشوارتر بودند. رئال با درخشش و هت تریک کریم بنزما توانست پی اس جی را در بازی برگشت یک هشتم نهایی ۳-۱ شکست دهد و به دور بعد صعود کند. در یک چهارم نهایی نیز بازهم هت تریک بنزما به داد رئال رسید و این تیم در بازی رفت ۱-۳ چلسی را شکست داد تا با وجود باخت ۲-۳ در بازی برگشت، راهی نیمه نهایی شود.

ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی سیتی در رابطه با بازی نیمه نهایی برابر رئال به “اسپورت ۱” گفت: «این بازی یک فینال زودهنگام است. تیمی که توانسته پی اس جی و چلسی را حذف کند، قطعا رقیبی بسیار سخت و دشوار خواهد بود و ما به خوبی از قدرت رئال آگاهیم. رئال تیم وحشتناک خوبی در زمین دارد و کافی است به این اسامی توجه کنید؛ کریم بنزما، تونی کروس، لوکا مودریچ، آلابا…… اینها به رئال کیفیتی بالا و باورنکردنی داده اند. رئال وینیسیوس را هم را دارد که تمام فصل بسیار خوب کار کرده است. نسبت به بازی با اتلتیکو یک بازی متفاوت و هجومی تر خواهد بود.»

بنزما و توپ طلا: «در حال حاضر کریم بنزما و رابرت لواندوفسکی بهترین مهاجمان دنیا هستند. با هر دو پا خوب کار می کنند و قدرت سرزنی بالایی نیز دارند. قبلا خیلی قدر کریم بنزما را نمی دانستند و او حالا پاسخ خوبی به تمام منتقدانش داده و ثابت کرده در موردش اشتباه می کردند. سال ها او زیر سایه رونالدو بود و حالا شایسته همه این تعریف و تمجیدهاست. بنزما قطعا لایق توپ طلاست.»

  حرف‌های مارکا درباره‌ی جذب ارلینگ هالند در تیم رئال مادرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان