• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • درخواست وزارت دادگستری آمریکا برای تجدید نظر در مورد حکم لغو استفاده از ماسک

درخواست وزارت دادگستری آمریکا برای تجدید نظر در مورد حکم لغو استفاده از ماسک

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مقامات روز چهارشنبه گفتند که وزارت دادگستری در حال تسلیم درخواست تجدید نظر به دنبال لغو حکم قاضی است که دستور ماسک فدرال را در هواپیماها و قطارها و در مراکز مسافرتی لغو می کند.

این اطلاعیه دقایقی پس از آن صادر شد که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری از وزارت دادگستری خواست تا نسبت به تصمیم صادر شده توسط یک قاضی فدرال در فلوریدا در اوایل این هفته تجدید نظر کند.

یک درخواست تجدیدنظر در دادگاه فدرال در تامپا ثبت شد.

CDC در بیانیه ای در روز چهارشنبه گفت که “ارزیابی مستمر به ما می‌گوید که در این زمان، برقرار ماندن دستور برای استفاده از ماسک در سیستم حمل و نقل داخلی برای سلامت عمومی ضروری است.”

یک قاضی فدرال در فلوریدا روز دوشنبه قانون ماسک ملی برای حمل و نقل جمعی را لغو کرد و باعث شد خطوط هوایی و فرودگاه ها به سرعت الزامات خود را برای پوشاندن صورت مسافران لغو کنند. اداره امنیت حمل و نقل روز دوشنبه گفت که دیگر الزام ماسک را اجرا نخواهد کرد.

CDC اخیراً حکم ماسک را که قرار بود روز دوشنبه منقضی شود، تا ۳ می تمدید کرده بود تا زمان بیشتری برای مطالعه BA.2 omicron که اکنون مسئول اکثر موارد ابتلا در ایالات متحده است، فراهم شود. اما حکم دادگاه روز دوشنبه این تصمیم را به تعویق انداخت.

 

  آیا دوربین های ترافیکی بی اریا می‌توانند به ردیابی تیراندازی بزرگراه‌ها کمک کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان