• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جریمه‌ی انضباطی یوفا برای موسسان سوپرلیگ اروپا

جریمه‌ی انضباطی یوفا برای موسسان سوپرلیگ اروپا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بعد از منتفی شدن پروژه سوپرلیگ بود که یوفا تهدید کرد تیم‌های حاضر در این برنامه را جریمه خواهد کرد، اما سال گذشته دادگاهی در مادرید از یوفا خواست اقدامات قانونی علیه باشگاه‌های موسس سوپرلیگ را متوقف کند. سه باشگاه یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید نیز با صدور بیانیه‌ای قصد خود را برای ادامه پروژه سوپرلیگ را اعلام کرده و از اینکه جریمه نمی‌شوند نیز ابراز خرسندی کردند.

پروژه‌ای که قرار بود با ۱۲ باشگاه شروع شود، خیلی زود با موج مخالفت‌های هواداران فوتبال در انگلیس شکست خورد و با کناره گیری ۹ باشگاه، تنها رئال، یووه و بارسا باقی ماندند. هر سه باشگاه همچنان روی پیش بردن پروژه اصرار دارند و بارها با تهدیدهای یوفا مواجه شده‌اند.

پس از جلسه دادگاهی که سه هفته پیش در مادرید با حضور نماینده‌های یوفا و سه باشگاه فوق برگزار شد، امروز قاضی سوفیا خیل گارسیا از دادگاه عالی مادرید، موضع یوفا را مورد بررسی قرار داد و با لغو حکم تعلیق ایراد جریمه علیه سه باشگاه رئال، بارسا و یوونتوس موافقت کرد. به این‌ترتیب راه برای یوفا به‌ منظور جریمه کردن سه باشگاه یاد شده باز شده است و این نهاد می‌تواند اقدامات انضباطی لازم را به اجرا بگذارد. در این حکم قید شده است که رئال مادرید، بارسا و یوونتوس حق تجدیدنظر خواهند داشت.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا بارها گفته است که اگر این سه باشگاه قصد راه اندازی سوپرلیگ را دارند، حق شرکت در رقابت‌های تحت نظر یوفا را نخواهند داشت. در واقع یا یوفا یا سوپرلیگ.

 

  شکایت باشگاه پورتو پرتغال به یوفا به دلیل حواشی بازی این تیم با آث میلان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان