• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شرط باشگاه میلان برای تمدید قرارداد با زلاتان ابراهیموویچ

شرط باشگاه میلان برای تمدید قرارداد با زلاتان ابراهیموویچ

پیام جوان: ​​​​​​به گزارش “ورزش سه”، زلاتان ابراهیموویچ در ماه اکتبر سال جاری میلادی ۴۱ ساله می‌شود اما همچنان قصد دارد که به حضور در دنیای فوتبال ادامه دهد.
این در حالی است که مصدومیت‌های متعدد او در ماه‌های اخیر باعث شده که این بازیکن فرصت زیادی برای نمایش عملکرد و استعدادش در زمین و با پیراهن میلان نداشته باشد.
او در این فصل تنها در ۱۱ بازی از ۳۳ بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت. اما با این که تنها ۹۳۷ دقیقه در زمین حضور پیدا کرد اما با دو پاس گل و هشت گل زده توانست باز هم برای روسونری تاثیرگذار ظاهر شود.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که این بازیکن به‌زودی با مالدینی و دیگر مدیران باشگاه میلان دیدار خواهد کرد تا درباره آینده‌اش و شرایط تمدید قرارداد با آنها مذاکره کند.

صندوق سرمایه‌گذاری اینوست‌کراپ که قرار است به زودی باشگاه میلان را با قیمتی در حدود یک میلیارد و صد میلیون یورو خریداری کند مشتاق ادامه همکاری با این مهاجم سوئدی است اما آنها شرایط متفاوتی را برای این بازیکن در نظر گرفته‌اند.
دستمزد ابراهیموویچ تا ماه ژوئن هفت میلیون یورو است و قرارداد او در این ماه به پایان می‌رسد اما مدیران جدید از او می‌خواهند که با دستمزدی در حدود یک‌سوم این مبلغ قراردادش را با آنها تمدید کند.
با این حال گاتزتا معتقد است که این بازیکن اهمیت زیادی برای پول در آخرین سال فوتبالش قائل نیست و به همین دلیل احتمال این که دو طرف برای تمدید یک‌ساله قرارداد ‌به توافق برسند؛ بسیار زیاد است.

  تیم ملی فوتسال زنان ایران در دیداری پرگل تیم قرقیزستان را شکست داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان