• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تحولی نو در منچستر یونایتد با ورود بازیکنان جدید

تحولی نو در منچستر یونایتد با ورود بازیکنان جدید

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، شکست تحقیر آمیز ۴-۰ مقابل لیورپول، ادامه فصل کابوس‌واری است که از همان ابتدا با شکست های بد شروع شد و اینک می رود تا با از دست رفتن سهیمه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد.

رالف رانگنیک که برای سر و سامان دادن به شرایط تیم پس از سولسشر تا پایان فصل هدایت یونایتد را به عهده گرفت هم جز چند موفقیت مقعطی، توفیقی در تغییر روند تیم نداشت. او در پایان بازی امشب با تحقیرآمیز دانستن نتیجه، صحبت های مهمی انجام داد.

سرمربی یونایتد از یک فاصله شش ساله میان یونایتد و لیورپول صحبت کرد که جبران آن نیازمند بازنگری‌های زیادی در سیاست های باشگاه است.

او خطاب به مالکان باشگاه یونایتد بر روی این نکته تاکید کرد که یونایتد نیاز به بازسازی دارد. این بازسازی به عقیده رانگنیک و با توجه به اتمام بسیاری از قراردادها با حضور شش، هفت یا حتی ده بازیکن جدید صورت خواهد گرفت و در کنار آن بایستی تیم از نظر مدیریتی هم تقویت شود.

به این ترتیب باید در پایان فصل شاهد جدایی پرتعداد چهره های شاخص یونایتد باشیم؛ چهره هایی که با وجود قیمت بالا کارایی زیادی نداشتند. ستاره هایی چون مگوایر و پوگبا این روزها به شدت تحت فشار و انتقاد قرار دارند و به نظر می رسد که نامشان در میان خروجی های پرتعداد تیم باشد.

  بارسلونا در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب برای مارک آندره تراشتگن، با جدایی او موافقت خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان