اعلام جرم علیه ۲ افسر پلیس و یک افسر بازنشسته توسط SFPD

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، اداره SFPD روز سه شنبه اعلام کرد که دو افسر پلیس سن فرنسیسکو به دلیل از بین بردن شواهد و یک افسر سابق در یک پرونده غیر مرتبط دستگیر شدند. افسر سابق که بازنشسته است اما به صورت نیمه وقت کار می کرد، به دلیل مفقود شدن سلاح گرم دستگیر شد.

ماموران به دلیل از بین بردن مدارک دستگیر شدند

تحقیقات بخش امور داخلی SFPD که در مورد یک حادثه از ۳ جولای ۲۰۲۱ آغاز شد، نشان داد که افسر کوین لیون و افسر کوین سین مسئول از بین بردن شواهد در بلوک ۷۰۰ خیابان میشن بودند.

حکم بازداشت جمعه گذشته توسط قاضی دادگاه عالی سن فرنسیسکو صادر و امضا شد. هر دو افسر داوطلبانه خود را به زندان شهرستان سن فرنسیسکو معرفی کردند. لیون با دو اتهام تخریب یا پنهان کردن شواهد، مورد استناد قرار گرفت و آزاد شد. سین نیز با یک اتهام مورد استناد قرار گرفت و آزاد شد.

افسر بازنشسته به اتهام مفقود شدن سلاح گرم

پس از اطلاع از مفقود شدن یک اسلحه گرم در ۱۲ اوت ۲۰۲۱، بخش امور داخلی تحقیقات خود را آغاز کرد. این تحقیقات نشان داد که افسر پلیس بازنشسته مارک ویلیامز اسلحه گم شده را در اختیار دارد. افسر بازنشسته ویلیامز بلافاصله از شغل پاره وقت خود اخراج شد.

در روز جمعه، ۱۵ آوریل، حکمی برای ویلیامز امضا و صادر شد. ویلیامز داوطلبانه خود را به زندان شهرستان سن فرنسیسکو معرفی کرد. او به اتهام نگهداری غیرقانونی مسلسل و صداخفه کن محکوم شد.

ویلیام اسکات، رئیس پلیس سن فرنسیسکو، گفت: “اقدامات این اعضای SFPD قانون را نقض می کند و متأسفانه با ارزش های مشترک اداره ما فاصله زیادی دارد.” ما به عنوان افسران سوگند خورده پلیس، هیچ تعهدی بالاتر از جلب و حفظ اعتماد عمومی نداریم و از این که این حوادث کار برجسته ای را که هر روز توسط افسران و اعضای سوگند خورده ما انجام می شود، کمرنگ می کند، ناراحت هستیم. در عین حال، ما از بخش امور داخلی خود و اعضای آن به خاطر تحقیقات کاملی که انجام دادند و پرونده هایی که به بخش ویژه دفتر دادستانی منطقه سن فرنسیسکو ارائه کردند، سپاسگزاریم. پشتکار آنها تعهد بخش ما به پاسخگویی و این اصل را تأیید می کند که هیچ کس – از جمله یک افسر پلیس فعلی یا بازنشسته – بالاتر از قانون نیست.

  هشدار دادستان‌های هفت شهر کالیفرنیا نسبت به خطر افزایش تصادفات ناشی از DUI

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان