AC Transit: حذف قانون ماسک اجباری در تمام خطوط اتوبوس

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، منطقه ترانزیت آلامدا-کنترا کوستا یک خط مشی داوطلبانه برای استفاده از ماسک صورت را در تمام خطوط اتوبوس اتخاذ کرده است که از ساعت ۱۲:۰۰ صبح، ۲۰ آوریل اعمال می شود. این حرکت با استناد به تصمیم اخیر دادگاه فدرال است که دستورات ماسک صورت را برای حمل و نقل عمومی در سراسر کشور لغو کرده است.

اداره حمل و نقل در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: بر اساس به روز رسانی های اخیر قوانین استفاده از ماسک صورت، اکنون استفاده داوطلبانه از ماسک در تمام خطوط اتوبوس را می‌پذیریم.  «سیاست استفاده از ماسک به صورت داوطلبانه  از نیمه شب سه‌شنبه ۲۰ آوریل اجرایی می‌شود.»

رابرت لایلز، مدیر امور رسانه‌ای AC، در بیانیه‌ای، این تغییر سیاست را تأیید کرد و گفت: «در نتیجه این تغییرات، AC Transit اکنون استفاده داوطلبانه از ماسک صورت را در تمام خطوط اتوبوس اتخاذ می کند، اما اکیداً توصیه می کند که همراهان ما همچنان به استفاده از ماسک ادامه دهند.»

پس از اینکه یک قاضی فدرال در فلوریدا روز دوشنبه دستور CDC را لغو کرد، TSA اعلام کرد که دیگر دستور دولت فدرال برای سفر را اجرا نخواهد کرد. در حالی که AC Transit به زودی الزامات ماسک خود را به حالت تعلیق در می آورد، چندین مقام ترانزیت بی اریا فعلاً دستورات ماسک خود را حفظ می کنند، از جمله اداره حمل و نقل شهری سن فرنسیسکو .

  کالیفرنیا ممکن است گواهینامه رانندگی دیجیتال دریافت کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان