• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خشم شدید ژاوی هرناندز از شکست خانگی بارسلونا برابر کادیز

خشم شدید ژاوی هرناندز از شکست خانگی بارسلونا برابر کادیز

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا دوشنبه شب در حالی برابر کادیز قرار گرفت که برای زنده نگاه داشتن امیدهای اندکش برای قهرمانی باید بازی را با برد پشت سر می گذاشت. بارسا پس از شکست ناباورانه برابر فرانکفورت و حذف از لیگ اروپا از لحاظ روحی در شرایط خوبی نبود و برابر کادیز تاوان همین مساله را داد.

گل دقیقه ۴۸ لوکاس پرز کافی بود تا بارسا دومین شکست متوالی خانگی برابر ۶۰ هزار نفر را تجربه کند. فاصله با رئال با یک بازی کمتر به ۱۵ امتیاز افزایش یافت و شانس قهرمانی نیز از دست رفت. بارسا حالا باید برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان درهفت بازی باقیمانده بجنگد.

طبق ادعای آاس، ژاوی در پایان بازی از عملکرد چند بازیکن بسیار عصبانی بود. او ممفیس دیپای و فرانکی دی یونگ را ملامت کرد و رو به دیگر بازیکنان گفت: «اینجا بارسلوناست و در هر بازی باید با همه توان مبارزه کرد. هر کسی نمی خواهد یا نمی تواند با ما نیست و آینده ای با من ندارد. می خواهم در بازی بعدی شاهد تغییر و تحول ۱۰۰ درصدی شرایط موجود باشم. به دمبله نگاه کنید و از او یاد بگیرید. او قراردادش در پایان فصل تمام می شود ولی با این وجود تعهدش در تمرین و میدان مسابقه مثال زدنی است. همه باید مثل دمبله باشید.»

 

 

  یوسف دمیر بازیکن اتریشی بارسلونا پس از تنها 9 بازی این تیم را ترک خواهد کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان