• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پاسخ منفی وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید به نخستین پیشنهاد تمدید این باشگاه

پاسخ منفی وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید به نخستین پیشنهاد تمدید این باشگاه

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، اگرچه فصل گذشته شاهد عملکرد فانتزی و درخشش وینیسیوس جونیور در برخی بازی‌ها مثل دیدار برابر آتالانتا و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بودیم اما نهایتاً او در پایان فصل آمار ۶ گل و هفت پاس گل را از خود به ثبت رساند. البته این آمار نسبت به فصول قبل از آن، یک پیشرفت برای ستاره برزیلی به‌شمار می‌آمد اما وینیسیوس در این فصل فراتر از از حد تصور ظاهر شده است.

وینیسیوس در این فصل یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان رئال مادرید بوده و در خط حمله این تیم زوج فوق العاده‌ای را کنار کریم بنزما تشکیل داده‌؛ تا جایی‌که او با ثبت آمار ۱۷ گل و ۱۷ پاس گل در ۴۴ بازی، موثرترین بازیکن رئال مادرید بعد از کریم بنزما در این فصل از رقابت‌های لالیگا بوده است.

همین عملکرد درخشان ستاره برزیلی باعث شده که هواداران رئال مادرید خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن باشند؛ موضوعی که خود باشگاه و در راس آنها فلورنتینو پرز نیز علاقه زیادی به آن دارد و دو ماه پیش فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی مدعی شد که رئال به زودی پیشنهاد جدید خود را به وینیسیوس ارائه خواهد داد.

هدف رئال تمدید با وینی تا ۲۰۲۷ است ولی دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو ادعا شد که ستاره برزیلی نخستین پیشنهاد تمدید باشگاه را رد کرده است. وینیسیوس یکی از پایین ترین دستمزدها را در رئال دریافت می کند ولی این مبلغ قرار است در قرارداد جدید چند برابر شود. بای این حال پیشنهاد اولیه چندان مطلوب نبوده و بلافاصله توسط وینسیوس رد شده است. رئال به هر طریقی قصد حفظ وینیسیوس را دارد و به نظر می رسد در مذاکرات بعدی با رقم مدنظر این بازیکن موافقت خواهد کرد.

  جزئیات بازگشت رایگان علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم آنتورپ به پرسپولیس!

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان