• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • سرمایه‌گذاری ۵۰۰ هزار دلاری گوگل برای ارائه خدمات به بی خانمان‌ها در سن حوزه

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ هزار دلاری گوگل برای ارائه خدمات به بی خانمان‌ها در سن حوزه

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، مدیران گوگل به مقامات منتخب در سن حوزه پیوستند تا ۵۰۰,۰۰۰ دلار کمک مالی برای خدمات بی خانمان‌ها و کمک به ساخت یک مرکز فرهنگی جدید آفریقایی آمریکایی اعلام کنند.

زوئی لوفگرن نماینده ایالات متحده در این رویداد گفت که این خدمت به طور مساوی بین PATH و یک پروژه مرکز خدماتی و فرهنگی برای جامعه آفریقایی آمریکایی شهر تقسیم می شود.

لوفگرن گفت: “این فعالیت‌ها افزوده‌های خیره کننده ای برای جامعه ما خواهند بود.” می‌خواهم از گوگل به خاطر دیدگاهش و همینطور دیگر شرکای سازمان‌های غیرانتفاعی که در کنار ما هستند تشکر کنم.»

نیمی از این کمک مالی – ۲۵۰,۰۰۰ دلار – به حمایت از خدمات مدیریت پروژه‌ی غیرانتفاعی خرید تجهیزات برای توسعه مسکن حمایتی جدید در خیابان چهارم کمک می کند که قرار است اواخر امسال افتتاح شود.

PATH، یک سازمان غیرانتفاعی که خدمات بی خانمان‌ها را در بیش از ۱۵۰ شهر در کالیفرنیا ارائه می‌کند، اخیراً قراردادی ۱٫۲ میلیون دلاری از سن حوزه برای ارائه خدمات سلامت روان به افراد بی‌خانمان در مرکز شهر دریافت کرده است.

نیمی دیگر از کمک مالی ارائه شده توسط گوگل، به توسعه و مشارکت جامعه برای ساخت پروژه مرکز فرهنگی آفریقایی آمریکایی و مسکن ارزان قیمت در آلامدا کمک خواهد کرد.

آژانس خدمات اجتماعی آفریقایی آمریکایی و First Community Housing این پروژه را رهبری می کنند. بر اساس گزارش های خبری قبلی، این پروژه دارای ۱۰۹ اقامتگاه، مطب، درمانگاه و فضاهای اجتماعی خواهد بود.

  پسر کلاس سومی در نزدیکی یک مدرسه ابتدایی در سن حوزه، بر اثر برخورد با ماشین جان خود را از دست داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان