• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال سختی در انتظار کاراته ایران است

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال سختی در انتظار کاراته ایران است

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه” و به نقل از میزان، سیدشهرام هروی در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی اظهار داشت: دومین اردوی تیم ما در سال جدید با حضور ۲۱ کاراته‌کا از روز جمعه هفته گذشته آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت. تمرینات طبق برنامه پیش می‌رود و شرایط بسیار ایده‌آل است.

وی با اشاره به تقویم شلوغ تیم ملی کاراته در سال جاری افزود: رقابت‌های وورد گیمز آمریکا، بازی‌های آسیایی هانگژو، رقابت‌های قهرمانی آسیا ازبکستان و بازی‌های کشور‌های اسلامی ترکیه را در پیش داریم. واقعاً سال سختی در انتظار ما است و برای کسب بهترین نتیجه در این رقابت‌ها باید سخت تلاش کنیم.

هروی درباره انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی کاراته، عنوان کرد: روز‌های هفتم و هشتم خرداد رقابت‌های انتخابی برای شناخت نفرات برتر و ترکیب تیم برگزار می‌شود و بازیکنان با موفقیت در این رقابت‌ها به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کنند. به هر حال مدعیان زیادی داریم، اما شایسته‌ترین نفرات می‌توانند خود را به تیم تحمیل کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص اهمیت بالای بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: این بازی‌ها برای ورزش یک کشور بسیار مهم است. می‌دانیم که روی کاراته حساب ویژه‌ای باز شده است. پیکارها در ۵ وزن برگزار می‌شود و ما می‌توانیم در ۴ وزن ورزشکار اعزام کنیم که در زمان مناسب در این خصوص بیشتر صحبت می‌کنم.

وی درباره شرایط بهمن عسگری خاظرنشان کرد: عسگری مشکلی ندارد و می‌تواند در تمام مسابقات امسال تیم ملی را همراهی کند و در حال حاضر هم در اردو حاضر است. البته او باید در انتخابی‌ها شرکت کند تا بتواند جواز حضور در مسابقات را به دست بیاورد.

  تصمیم جدید سردار آزمون

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان