• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اظهار نظر ژاوی درباره‌ی پیروزی تیمش در هشت بازی باقیمانده لالیگا

اظهار نظر ژاوی درباره‌ی پیروزی تیمش در هشت بازی باقیمانده لالیگا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا پس از حذف ناباورانه از لیگ اروپا که با شکست ۲-۳ خانگی برابر فرانکفورت حاصل شد، فردا باید برابر کادیز قرار بگیرد. این یکی از هشت بازی باقیمانده بارسا تا انتهای لالیگاست و اگر قصد حفظ امیدهای قهرمانی اش را دارد، باید در آن پیروز شود. بارسا فصل قبل نتوانست کادیز را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهد و تنها یک امتیاز برابر این تیم کسب کرد.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در نشست خبری پیش از بازی گفت: «کادیز هم مثل آینتراخت برای دفاع می آید. آن‌ها با سرخیو به عنوان مربی بسیار پیشرفت کرده اند، حریفی دشوار هستند و خوب بازی می کنند. هشت فینال پیش رو داریم و پس از شکست از آینتراخت، باید به روند پیروزی برگردیم. این یک بازی حیاتی است و امیدوارم حمایت هواداران را داشته باشیم. روز بازی با آینتراخت نبودشان به ما ضربه زد.»

فروش بلیت اعضای رسمی باشگاه به هواداران فرانکفورت: «باشگاه در این مورد توضیحات تکمیلی را می دهد و قطعا دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. آن اتفاق یک خطای بزرگ بود. بازیکنان گفتند که حس یک بازی خانگی را نداشتند. راحت نبودیم و این در شکل بازی‌مان نیز آشکار بود.»

افت پس از ال کلاسیکو: «معتقدم برابر لوانته خیلی خوب بودیم و در زمین فرانکفورت نیز به همچنین. در بازی اخیر اما توپ های زیادی از دست دادیم و این به ما ضربه زد. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و یک پروسه را طی می کنیم. باید صبور بود و ایمان داشت. باید مثل روز بازی با رئال و ناپولی باشیم.»

  تیم‌های بسکتبال میلواکی، یوتا و کلیپرز، حریفان خود را در لیگ NBA شکست دادند

شرایط روحی تیم: «ضربه بسیار سخت و بزرگی بود و این مشخص است که تیم نباید روحیه خوبی داشته باشد ولی باید این روحیه را بازسازی کرد. امیدوارم و آرزو می کنم که فردا هواداران با تیم باشند. باید به این پروژه اعتقاد داشت. این یک واقعیت است که در پنج، شش سال اخیر نتوانسته‌ایم عملکرد خوبی در رقابت های اروپایی داشته باشیم و بارسا هویت و ذات منحصر به فردش را از دست داده است. من تازه کارم را شروع کرده ام و پروژه بازسازی تیم را پیش خواهم برد.»

قهرمانی لالیگا: «بازی رئال برابر سویا جذاب است و آن را تماشا خواهم کرد. ما هشت فینال داریم و تیم را دارای توانایی لازم برای پیروزی در همه این بازی ها می بینم و سپس باید دید رئال امتیاز از دست می دهد یا خیر. برابر رقبای دشواری باید قرار بگیریم ولی من به تیم خودم اطمینان دارم. ابتدا باید روی بازی های خودمان تمرکز کنیم، هدف اصلی کسب سهمیه است. اگر شرایط مهیا باشد، شاید قهرمان هم شدیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان