• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • امیدواری باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد با کیلیان امباپه

امیدواری باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد با کیلیان امباپه

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، دیگر چیزی تا پایان فصل و اتمام قرارداد کیلیان امباپه با پی‌اس‌جی نمانده و بسیاری معتقدند او راهی رئال خواهد شد. امباپه تابستان گذشته رسما درخواست جدایی و انتقال به رئال را کرده بود ولی سران پی‌اس‌جی به آن پاسخ رد دادند. دو پیشنهاد ۱۸۰ و ۲۰۰ میلیون یورویی رئال نیز بی پاسخ ماند.

امباپه هفته پیش گفته بود که حالا پارامترهایی جدید به میان آمده‌اند و شاید حتی قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید کند. او سپس در مصاحبه ای دیگر گفت که در مورد آینده‌اش صحبت نخواهد کرد: «بارها به این سوال پاسخ داده‌ام. می‌خواهم بگویم که دیگر تا پایان فصل در مورد آینده‌ام صحبت نخواهم کرد. فصل که تمام شود از تصمیمم مطلع خواهید شد. تا آن زمان همه تمرکزم روی بازی‌های باقی‌مانده خواهد بود.»

در فرانسه اما گزارش داده‌اند که باشگاه پاریسی از تمام توانش استفاده می‌کند تا امباپه را از جدایی منصرف کند. در این میان حتی از امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز کمک گرفته شده تا بلکه او بتواند امباپه را به ماندن راضی کند. امروز لوپاریزین نوشت که پی اس جی سه روش دیگر را نیز مدنظر دارد تا امباپه را به تمدید متقاعد کند. اولی قرار دادن نیمار در فهرست فروش تا امباپه همراه با مسی ستاره اول پی اس جی شود. دومی جذب پل پوگبا یا اورلین شوامنی برای تقویت خط میانی و سومی نیز دادن بازوبند کاپیتانی به امباپه.

 

  تیم ملی فوتبال زنان ایران در تازه‌ترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال ۶ پله صعود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان