• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • یک نوجوان کالیفرنیایی تقریباً ۳ سال پس از ناپدید شدن در یوتا زنده پیدا شد

یک نوجوان کالیفرنیایی تقریباً ۳ سال پس از ناپدید شدن در یوتا زنده پیدا شد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، یک جوان ۱۹ ساله مبتلا به اوتیسم که در پارکینگ یک پمپ بنزین در یوتا بود، تقریباً سه سال پس از ناپدید شدن از کالیفرنیا به خانواده‌اش پیوست.

کانرجک اسوالت ۱۷ ساله بود که در سپتامبر ۲۰۱۹ خانه خانواده‌اش را در کلیرلیک کالیفرنیا ترک کرد. والدینش سال‌ها به دنبال او بودند، آگهی‌هایی را پخش می‌کردند، شبکه‌های اجتماعی را اسکن می‌کردند و حتی آیداهو، جایی که او متولد شد را گشتند اما اثری از وی پیدا نکردند.

سوزان فلینت، مادر اسوالت به آسوشیتدپرس گفت: «من هرگز از جستجوی او دست برنداشتم. او می‌گوید: «روزی نبود که به دنبال او نگردم».

طی چند هفته گذشته، افسران پلیس در شهرستان سامیت، یوتا، گزارش‌های متعددی درباره جوانی بی‌خانمان دریافت کردند که سبدهای خرید را در آن منطقه هل می‌داد، اما به گفته کلانتر شهرستان سامیت، هر بار که برای ارائه خدمات تماس می‌گرفتند، او نمی‌پذیرفت.

کلانتر در فیس بوک گفت: «از طریق تعاملات گذشته … برای افراد ما واضح بود که این مرد به طور متفاوتی ارتباط برقرار می کند.

افسران گفتند که پس از چند هفته تلاش، اسوالت سرانجام در ۹ آوریل زمانی که او را در حال لرزیدن و خوابیدن در پارکینگ فروشگاه دیدند، دریافت کمک را پذیرفت. او در نهایت اجازه داد تا افسران در حالی که در ماشین گشت مشغول گرم شدن بود، اثر انگشت او را بگیرند.

جاستین مارتینز از شهرستان سامیت به خبرنگاران گفت که اثر انگشت آنها را به یک حکم برجسته از نوادا هدایت کرد، اما “احساس کردند که چیزی در آنجا وجود دارد، چیزی فراتر از یک حکم جنایی.”

  آتش بازی‌های غیرقانونی باعث بروز خسارات جبران ناپذیری به زندگی مردم منطقه بی اریا می‌شود

بازرسان گزارش های مربوط به افراد مفقود و در معرض خطر را بررسی کردند و در نهایت گزارش ناپدید شدن اسوالت در سال ۲۰۱۹ را پیدا کردند. املای نام کمی متفاوت از حکم بود، اما عکس ها مطابقت داشتند، بنابراین آنها با خانواده او تماس گرفتند.

پدر اسوالت کارش را ترک کرد و با دریافت این خبر چهار ساعت رانندگی کرد تا به یوتا رفت. او به آسوشیتدپرس گفت که نمایندگان “می توانستند فرزندش را نادیده بگیرند، اما این کار را نکردند و این همه تفاوت را در جهان ایجاد کرند.”

خانواده او می‌گویند که امیدوارند او را به زودی به خانه بازگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان