• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • موارد ابتلا به کووید کالیفرنیا افزایش یافته است، اما برنامه‌ای برای اضافه کردن محدودیت‌ها وجود ندارد

موارد ابتلا به کووید کالیفرنیا افزایش یافته است، اما برنامه‌ای برای اضافه کردن محدودیت‌ها وجود ندارد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، مقام ارشد بهداشتی کالیفرنیا می‌گوید این ایالت علیرغم افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا که عمدتاً به دلیل نوع جدید بسیار قابل انتقال Omicron BA.2 است، برنامه‌ای برای اعمال محدودیت‌های همه‌گیری جدید در سراسر ایالت ندارد.

دکتر مارک غالی، دبیر آژانس بهداشت و خدمات انسانی کالیفرنیا، گفت که پرجمعیت ترین ایالت در ۱۰ روز گذشته شاهد “افزایش آهسته اما قابل توجهی در میزان موارد ابتلای ما” بوده است. افزایش آهسته کالیفرنیا با برخی از بخش‌های دیگر این کشور، به‌ویژه شمال شرق، در تضاد است.

فیلادلفیا این هفته به اولین شهر بزرگ ایالات متحده تبدیل شد که الزام استفاده از ماسک در محیط‌های داخلی را بازگرداند . موارد تایید شده طی ۱۰ روز بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت و کمیسر بهداشت شهر گفت که می‌خواهد برای جلوگیری از موج بستری شدن و مرگ در بیمارستان مداخله کند.

غالی روز پنج‌شنبه به آسوشیتدپرس گفت: «در کالیفرنیا، ما تا کنون ندیده‌ایم که شهر یا شهرستانی چنین افزایش نرخ ابتلا را داشته باشد. اگر مقامات محلی بخواهند، همانطور که برخی در طول موج های قبلی این کار را انجام داده اند، می توانند سختگیرانه‌تر از دولت عمل کنند.

کالیفرنیا دستور ماسک خود را در اواسط فوریه لغو کرد، اما لس آنجلس بیش از دو هفته بیشتر منتظر ماند. و تنها دو هفته پیش بود که شهر لس آنجلس به مأموریت خود برای بسیاری از مشاغل داخلی و اجراکنندگان رویدادهای بزرگ در فضای باز پایان داد تا تأیید کنند که مشتریان در برابر COVID-19 واکسینه شده اند.

حدود ۷۵ درصد از مردم کالیفرنیا کاملاً واکسینه شده در نظر گرفته می‌شوند که به گفته مقامات بهداشتی بهترین راه برای جلوگیری از بیماری‌های شدید، بستری شدن در بیمارستان و مرگ حتی با وجود عفونت‌های گسترده از انواع اخیر است.

  تمدید آنلاین گواهینامه‌ی کالیفرنیایی‌های 70 ساله و بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان