• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • غیرفعال شدن قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در اپلیکیشن iOS

غیرفعال شدن قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در اپلیکیشن iOS

پیام جوان: ویژگی تصویر در تصویر (Picture in Picture) یوتیوب در اپلیکیشن iOS پس از آزمایش چندین ماهه غیرفعال شد.

به گزارش ایتنا، یوتیوب در پشتیبانی از آزمایش پشتیبانی از قابلیت ” تصویر در تصویر ” برای ios کمی کندتر عمل کرد، با این حال طبق یک توئیت گفته می شد این قابلیت طی چند روز آینده برای کاربران ios نیز ارائه خواهد شد. بنا به گزارش TechCrunch، پس از آنکه روز گذشته یک کاربر یوتیوب با انتشار یک توئیت از مشکلات دسترسی به این ویژگی آزمایشی خبر داد، پاسخ توئیتری یوتیوب نشان می داد که این ویژگی به سرویس معمولی یوتیوب خواهد آمد و و به زودی، همه مشترکان (نسخه رایگان و پریمیوم) در نهایت پس از آزمایش‌های متعدد می‌توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

اولین بار در ژوئن ۲۰۲۱ اعلام شد که دوره بتا قرار بود در ۳۱ اکتبر برای کاربران نسخه پولی به پایان برسد. سپس طبق وب سایت آزمایشات YouTube، این دوره تا ۸ آوریل تمدید شد. یوتیوب در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۲ در توئیتی اعلام کرد که ویژگی تصویر در تصویر برای کاربران ios ۱۵ یا نسخه جدیدتر منتشر می‌شود. یک سخنگوی یوتیوب در آن زمان به TechCrunch گفته بود که این ویژگی در «ماه‌های آینده» برای کاربران iOS اپلیکیشن پولی یوتیوب در دسترس خواهد بود.

حالا با توجه به توئیت یوتیوب به نظر می‌رسد که ظرف چند روز آینده این ویژگی روی آیفون و آیپد نیز عرضه خواهد شد. اما به نظر می‌رسد این خبر نادرست باشد. پس از اینکه سایت‌های خبری (از جمله سایت TechCrunch) به این تغییر در بازه زمانی راه‌اندازی اشاره کردند، یوتیوب در تلاش برای شفاف‌سازی آنچه گفته بود به توییتر بازگشت.

  تایید شدن قوانین هوش مصنوعی در اروپا

این شرکت گفت که توئیتش به ویژگی PiP برای برنامه YouTube TV اشاره دارد که اخیرا اضافه شده است. اما سوال کاربر که در وهله اول باعث پاسخ یوتیوب شد، سوالی درباره YouTube TV نبود. کاربر حتی اکانت‌های YouTube و YouTube India را مستقیماً برچسب‌گذاری کرد و به برنامه‌ای که با آن مشکل داشت فقط به عنوان «YouTube» (نه YouTube TV) اشاره کرده بود. با این حال برخی از کاربران همچنان می‌توانند از طریق YouTube TV از این ویژگی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان