نظرسنجی: یافتن مسکن در بی اریا سخت‌تر می‌شود

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، نگرانی های مسکن در بی اریا بیشتر شده است.

یک نظرسنجی جدید که در بی اریا انجام شده نشان می‌دهد که ۶۷ درصد از مردم در یافتن خانه در سال جاری در مقایسه با ۴۲ درصد در سال گذشته با مشکل بیشتری روبرو هستند.

روفوس جفریس، سخنگوی شورای بی اریا، گفت: «مسکن در این منطقه مدت طولانی است که تبدیل به یک چالش و بحران برای افراد از نظر در دسترس بودن و هزینه‌های آن بوده است.

هزینه‌ها، در دسترس بودن، بی خانمانی، جرم و جنایت و هزینه زندگی مهمترین موضوعات برای کسانی است که مورد بررسی قرار گرفتند. نزدیک به نیمی از آنها می‌گویند که به دلیل هزینه‌های بالای منطقه، در نظر داشتند بی اریا را ترک کنند.

جفریس گفت: ما در سال‌های اخیر با اجرای بعضی از اصلاحات قوانین، پیشرفت‌هایی داشته ایم. ما باید از این بابت خوشحال باشیم، اما می‌توانم بگویم که روی حاشیه‌ها کار می‌کنیم، اجرای تغییرات بنیادی یک مسئله‌ای است که اراده سیاسی نیاز دارد.

تاکنون راهبردهای مختلفی برای مقابله با بحران مسکن اتخاذ شده است، مثل تبدیل فضاهای اداری و تجاری بلااستفاده به محیط‌های قابل سکونت – که به شهرها کمک می‌کند تا توسعه مسکن در نزدیکی هاب های حمل و نقل را حفظ کنند.

در مقایسه با سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ که ۶۴ درصد از افراد از ایجاد مسکن‌های جدید در منطقه خود استقبال کردند، در سال گذشته تعداد افرادی که از مسکن جدید در محله خود حمایت کردند به ۵۷ درصد کاهش یافت.

شورای بی اریا این اعداد را دلسردکننده اعلام و گفت ما در اینجا مشکلی داریم که نیاز به اقدام دارد. جفریس گفت: این نیاز به اقدام قوی دارد.

  تلاش اوکلند برای کاهش جرم و جنایت در فروت ویل

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان