• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • صدها هزار نفر از کالیفرنیایی‌ها همچنان در انتظار دریافت کمک‌های اجاره کووید ۱۹ هستند

صدها هزار نفر از کالیفرنیایی‌ها همچنان در انتظار دریافت کمک‌های اجاره کووید ۱۹ هستند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، با وجود بسته شدن امکان ثبت نام به روی متقاضیان جدید در پایان ماه گذشته، صدها هزار نفر از مردم کالیفرنیا همچنان در انتظار دریافت کمک های اضطراری اجاره کووید ۱۹ هستند.

داده‌های ایالتی نشان می‌دهد که کمتر از نیمی از خانوارهایی که برای دریافت کمک اجاره درخواست داده‌اند، بودجه دریافت کرده‌اند. در حالی که نزدیک به نیم میلیون درخواست تکمیل کرده اند، حدود یک چهارم میلیون پرونده هنوز در حال بررسی است.

مادر ملیسا منز گفت: “ما مجبور بودیم بین پرداخت قبوض و تغذیه خانواده خود یکی را انتخاب کنیم.” “من نمی دانم چه چیزی اینقدر طول می کشد.”

این برنامه دولتی در مارچ ۲۰۲۱ برای کمک به مستاجران و مالکانی که در طول همه گیری با مشکلات مالی مواجه بودند، راه اندازی شد.

منز و همسرش خانه خود را در برنت وود به مدت پنج سال اجاره کرده اند و هر دو فرزند خردسال خود را در آنجا بزرگ کرده اند. آنها گفتند که بیماری همه گیر مشکلات مالی جدیدی را به همراه داشت و آنها را مجبور کرد در ماه آگوست برای کمک های اضطراری اجاره درخواست دهند.

اکنون با گذشت نزدیک به هشت ماه، درخواست آنها هنوز در حال بررسی است.

منز می گوید: «پس از تماس‌های تلفنی بی شمار، هرگز اطلاعات جدیدی به من داده نشد. “همه فقط گفتند صبور باش، در حال پردازش هستند، به آن خواهند رسید.”

و آنها تنها نیستند. نزدیک به دوازده مستأجر و صاحبخانه دیگر نیز می‌گویند که درخواست‌های آنها ماه‌هاست که در دست بررسی است.

Policy Link ، یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر برابری نژادی و اقتصادی، داده‌های ایالتی را تجزیه و تحلیل کرد که نشان می‌دهد نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ اجاره‌دهنده بی اریا برای کمک به اجاره اضطراری درخواست داده‌اند، اما بیش از نیمی از آنها، حداقل ۵۱،۰۰۰ در انتظار رسیدگی به درخواست‌ها هستند.

  طرفداران جاینتز می‌توانند بلیت‌هایی با قیمت کمتر از 5 دلار تهیه کنند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان