• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های کالیفرنیا می‌گوید ۶ شهر از ۹ شهرستان بی اریا، سطوح قابل توجهی از ابتلای کووید ۱۹ را گزارش می‌کنند

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های کالیفرنیا می‌گوید ۶ شهر از ۹ شهرستان بی اریا، سطوح قابل توجهی از ابتلای کووید ۱۹ را گزارش می‌کنند

پیام جوان: به گزارش ای بی سی ۷ نیوز، طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) شش شهرستان از نه شهرستان Bay Area از بالا بودن نرخ انتقال بیماری کووید ۱۹ خبر می‌دهند.

آیا این به این معنی است که ما شاهد موج دیگری از کووید خواهیم بود؟ 

به گفته‌ی پزشکان، این اتفاق بسیار شدنی است اما احتمالا نوع رویداد آن متفاوت خواهد بود.

دکتر Abraar Karan، پزشک بیماری های عفونی از دانشگاه Stanford در این باره گفت: من فکر می‌کنم احتمال ادامه یافتن سرایت‌ها و احتمالا یک موج (جدید) بالا باشد و ممکن است که این موج با موج های قبلی متفاوت باشد. این به این معنا است که اطمینانی از بالارفتن شمار بستری شدگان در بیمارستان در طی شیوع موج جدید وجود ندارد.

از ماه فوریه، شمار بستری شدگان و مرگ و میر در سرتاسر Bay Area شاهد روندی کاهشی بوده است. در همین حال، تعداد مبتلایان آرام آرام در حال افزایش می‌باشد. میانگین متحرک (rolling average) روزانه مبتلایان کووید در Bay Area از عدد ۶۵۱ در روز ۲ آپریل به عدد ۷۸۶ در روز ۴ آپریل رسید.

دکتر George Rutherford از دانشگاه UCSF می‌گوید که گونه بسیار مسری BA . 2 ممکن است به کند شدن پیشرفت درمان منجر شود.

وی میگوید که نوع BA . 2 در حال حاظر حدودا ۸۰ درصد مبتلایان جدید کووید سرتاسر ایالات متحده را در بر می‌گیرد.

طبق اطلاعات و داده‌های CDC، در سرتاسر ایالات متحده، ۲۶ ایالت از افزایشی دست کم ۱۰ درصدی در نرخ مبتلایان جدید بیماری کووید ۱۹ را در هفته گذشته گزارش داده اند.

  رگبارهای بی اریا باعث لغزش جاده‌ها و تصادفات اتومبیل‌ها می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان