• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اعتقاد آنتونیو کاسانو درباره‌ی نقش مهم کریم بنزما در رکورد گلزنی کریس رونالدو

اعتقاد آنتونیو کاسانو درباره‌ی نقش مهم کریم بنزما در رکورد گلزنی کریس رونالدو

پیام جوان:​​​​​​​ به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما هر دو سال ۲۰۰۹ به رئال پیوستند اما فوق ستاره پرتغالی تابستان ۲۰۱۸ رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد، در حالی‌که کریم بنزما ماند و به تاریخ سازی خود ادامه داد. بنزما تا زمانی که رونالدو در رئال بود، بیشتر نقش گل‌سازی را ایفا می‌کرد و در خدمت این بازیکن بود ولی در ۴ سال اخیر تبدیل به گلزن اول رئال شده و چیزی تا رسیدن به رتبه دوم گلزنان برتر تاریخ رئال فاصله ندارد.

کریم تا به این‌جای فصل توانسته ۳۷ گل در همه رقابت‌ها به ثمر رساند که بهترین رکورد گلزنی‌اش محسوب می‌شود.

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا که به طعنه‌هایش علیه رونالدو نیز مشهور است، در کانال توئیچ “بوبو تی وی” گفت: «از نظر من رونالدو هر روز باید خدا را شاکر باشد که زمانی هم‌تیمی کریم بنزما بود و کنارش بازی می‌کرد. کریم بنزما که فصلی ۱۸ یا ۲۰ گل می‌زد، حالا با احتساب پاس گل‌هایش به رکورد ۵۰ گل و پاس گل در یک فصل رسیده است.
او زمانی در خدمت رونالدو بود و این بازیکن هم سالی ۵۰ گل به ثمر می‌رساند اما رونالدو پس از جدایی از رئال دیگر بازیکن سابق نشد. او در یوونتوس هم به‌خوبی رئال نبود چون کریم بنزما را کنار خود نداشت. جدایی رونالدو بیش از همه به سود بنزما شد. کریم یک مهاجم نوک با پاهای زین الدین زیدان است.»

  پاسخ منفی وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید به نخستین پیشنهاد تمدید این باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان