• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سیمون مارسینیاک به عنوان داور بازی برگشت رئال-چلسی انتخاب شد
+فوتبال+بانوان+

سیمون مارسینیاک به عنوان داور بازی برگشت رئال-چلسی انتخاب شد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، سه شنبه شب در برنابئو رئال مادرید از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان چلسی است در حالی که باید از برتری ۱-۳ بازی رفت خود دفاع کند.

یوفا دقایقی پیش اسامی داوران این بازی را اعلام کرد. بر این اساس سیمون مارسینیاک، داور ۴۰ ساله لهستانی قاضی میدان خواهد بود. این قضاوت شماره ۳۴ او در لیگ قهرمانان است. او هرگز در لیگ قهرمانان برای چلسی داوری نکرده ولی برای رئال سابقه ۵ بار قضاوت را دارد و کهکشانی ها با او در لیگ قهرمانان هرگز مغلوب نشده اند.

اولین بار در یک هشتم نهایی فصل ۱۶-۲۰۱۵ بود که او داور بازی رئال مادرید و رم شد. رئالی ها ۲-۰ برنده شدند و در پایان نیز عنوان قهرمانی را کسب کردند. در دو فصل بعدی نیز او داوری بازی های رئال برابر دورتموند و رئال برابر تاتنهام در دور گروهی را عهده دار بود و این تیم در هر دو بازی خانگی، به ترتیب ۲-۲ و ۱-۱ به تساوی رسید.

فصل جاری نیز او بازی برگشت برابر شریف مولداوی را داوری کرد و رئال ۰-۳ برنده شد. مارسینیاک البته بازی سوپرکاپ اروپا بین رئال و اتلتیکو را در سال ۲۰۱۸ داوری کرد که به شکست ۴-۲ کهکشانی ها ختم شد. او در شکست سال گذشته ۲-۳ رئال برابر شاختار در دی استفانو نیز داور وی ای آر بود.

  تست مثبت کرونای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید و عواقب آن

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان