• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رونالدینیو: با این بارسا هر چیزی ممکن است

رونالدینیو: با این بارسا هر چیزی ممکن است

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، سه هفته پیش وقتی بارسا در زمین رئال با ۴ گل پیروز شد، بسیاری از احتمال رسیدن آبی اناری ها به رئال تا پایان فصل صحبت می کردند ولی تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی به خوبی خود را از سایه شکست سنگین خارج کرد و توانست در دو بازی متوالی لالیگا برابر سلتا و ختافه پیروز شود. رئال بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی را نیز با نتیجه خوب ۱-۳ برنده شد تا پس از باخت در ال کلاسیکو به سه برد متوالی دست یابد.

شرایط رئال عالی به نظر می رسد و به فاصله ۷ بازی تا پایان فصل و دو بازی بیشتر از بارسا، اختلافی ۱۵ امتیازی در صدر ایجاد کرده اما رونالدینیو همچنان معتقد است بارسا شانس رسیدن به رئال و قهرمانی در لالیگا را دارد. رئال دو بازی سنگین بیرون خانه برابر اتلتیکو و سویا پیش رو دارد و شاید شکست در این دو بازی لالیگا را هیجان انگیز کند.

رونالدینیو به موندودپورتیوو گفت: «بارسا با ژاوی حالا کاملا خوب بازی می کند، روی فرم آمده و اشتیاق را به هواداران برگردانده است. ژاوی دوست و هم تیمی سابقم است و برایش بسیار خوشحالم. الان تماشای بازی های بارسا لذتبخش است. ژاوی زمانی که بازی می کرد، دید بسیار خوبی به فوتبال داشت و مشخص بود روزی مربی خواهد شد. او کاری کرده دوباره برای تماشای بازی های بارسا هیجان داشته باشیم.»

رونالدینیو ادامه داد: «فصل ۰۴-۲۰۰۳ در مقطعی ۱۸ امتیاز با رئال فاصله داشتیم ولی در نهایت از این تیم بالاتر قرار گرفتیم. هرچند قهرمان نشدیم ولی جبران آن فاصله امتیازی فوق العاده بود. آن اتفاق شاید دوباره تکرار شود. این بارسا شورانگیز بازی می کند و هر اتفاقی در فصل جاری ممکن است.»

  حوریه برادران به عنوان نایب رئیس فدراسیون بین المللی بسکتبال با ویلچر در منطقه مرکز و جنوب آسیا انتخاب شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان