• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • بر اساس اعلام اداره بهداشت عمومی کالیفرنیا، افرادی که در معرض کووید ۱۹ قرار گرفته اند اما بدون علامت هستند، دیگر برای مدت طولانی قرنطینه نمی‌شوند

بر اساس اعلام اداره بهداشت عمومی کالیفرنیا، افرادی که در معرض کووید ۱۹ قرار گرفته اند اما بدون علامت هستند، دیگر برای مدت طولانی قرنطینه نمی‌شوند

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، بر اساس دستورالعمل جدید اداره بهداشت عمومی کالیفرنیا، افرادی که در معرض کووید ۱۹ قرار گرفته اند اما بدون علامت هستند، دیگر برای مدت طولانی قرنطینه نمی شوند. به گفته مقامات بهداشتی ایالتی، دستورالعمل به روز شده با توصیه های مرکز کنترل بیماری‌های ایالات متحده مطابقت دارد و نشان می دهد که دوره نهفتگی کووید به طور متوسط ​​به دو تا سه روز کاهش یافته است.

علاوه بر این، افرادی که در ۹۰ روز گذشته به این ویروس مبتلا شده‌اند، در صورت مواجهه با ویروس، اما بدون علامت ماندن، به انجام آزمایش، قرنطینه یا حذف از کار توصیه نمی‌شوند. CDPH به توصیه یک دوره قرنطینه حداقل پنج روزه برای افراد بدون علامت و واکسینه نشده که در محیط های پرخطر مانند مراکز درمانی، پناهگاه های اورژانس و مراکز نگهداری بی خانمان ها، و زندان ها و مراکز مراقبت طولانی مدت کار می کنند، ادامه می دهد.

CDPH در بیانیه ای گفت: “این به ما امکان می دهد تا از آسیب پذیرترین جمعیت خود و نیروی کاری که خدمات حیاتی را در این مراکز ارائه می دهند، محافظت کنیم.” صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، افرادی که علائم کووید را دارند تشویق می‌شوند تا از دیگران جدا شوند و در اسرع وقت برای ویروس آزمایش کنند.

بر اساس اعلام CDPH، برای کسانی که علامت دار هستند و در ۹۰ روز گذشته آزمایش آنها مثبت بوده است، انجام آزمایش سریع در خانه توصیه می شود. دستورالعمل های کامل به روز شده برای قرنطینه و ایزوله را می توانید در وب سایت CDPH پیدا کنید.

  گزارش زلزله 2.8 ریشتری در آلامو

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان