حذف الزام استفاده از ماسک توسط The Sacramento City Unified School District

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، ‏The Sacramento City Unified School District قانون الزام استفاده از ماسک را پس از پایان تعطیلات بهاری در روز ۱۸ آپریل حذف می‌کند، اما همچنان ماسک زدن را برای تمامی ۴۳ هزار دانش آموز، به شدت توصیه می‌کند.

علیرغم راهنمایی های ایالتی، شورای آموزش SCUSD در اوایل ماه مارچ در جلسه‌ای ویژه به اتخاذ سیاستی رای داد که دانش آموزان را ملزم به پوشیدن ماسک حداقل تا ۱۸ آپریل می کرد.

مقامات بهداشت عمومی کالیفرنیا دستورالعمل جدیدی را صادر کردند که از ۱۲ مارچ به اجرا درآمد و دستور ماسک سراسری را برای مدارس K-12 و مراکز مراقبت از کودکان لغو کرد.

اما SCUSD گفت که می‌خواهد صبر کند تا این شهرستان در سطح پایین‌تری از نظر تعداد مبتلایان به کووید ۱۹  قرار گیرد و برای چهار هفته متوالی در آن جایگاه بماند.

خورخه آگیلار، سرپرست SCUSD، گفت: «ساکرامنتو سیتی یونایتد به خرید و ارائه ماسک‌ها ادامه خواهد داد تا بتوانیم به حمایت از کسانی که ماسک زدن را ادامه می‌دهند، ادامه دهیم. «منطقه ما به دانش‌آموزان و کارکنان خود، کیت‌های آزمایش کووید-۱۹ را در خانه ارائه کرده است تا با اجرای این سیاست جدید، با خیال راحت از تعطیلات بهاری خود بازگردند.»

دانش‌آموزان از روز پنجشنبه کیت‌های آزمایش کووید-۱۹ را در خانه دریافت می‌کنند . مسئولان منطقه از خانواده ها خواسته اند تا روز یکشنبه ۱۷ آپریل از دانش آموزان تست بگیرند، سپس نتایج را تا دوشنبه ارائه دهند. به دانش‌آموزانی که آزمایش کووید-۱۹ آنها مثبت است گفته شده است که در خانه بمانند.

در روز سه شنبه، SCUSD سه مورد ابتلا را در بین دانش‌آموزان و کارکنان خود گزارش کرده است. در کل ماه مارچ، تعداد کل مبتلایان به کووید-۱۹ در این منطقه به ۱۵۸ نفر رسید.

  دانشمند اهل بی اریا برنده جایزه نوبل فیزیک شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان