• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • پیش‌بینی مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال درباره‌ی قیمت بیت کوین

پیش‌بینی مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال درباره‌ی قیمت بیت کوین

پیام جوان: مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال متقاعد شده است که قیمت بیت کوین در نهایت می تواند به یک میلیون دلار برسد.

به گزارش اقتصادآنلاین و به نقل از بلومبرگ، اوایل امروز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، مایک نووگراتز، پیش‌بینی کرد که اگر فدرال رزرو آمریکا دخالت در بازار را کنار بگذارد، قیمت بیت‌کوین «به ماه» خواهد رفت. او این پیش بینی را در جریان کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۲ که در میامی در حال برگزاری است، اعلام کرد.

مایک نووگراتز معتقد است که فدرال رزرو در نشست بعدی خود، نرخ بهره را نیم واحد افزایش خواهد داد. این پیش بینی مطابق با انتظارات بازار است. به گفته رالف اکسل از بانک آمریکا، ۷۳ درصد از پنجاه واحد نرخ بهره در ماه می افزایش میابد.

بانک مرکزی آمریکا برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ در اواسط ماه مارس پس از اتخاذ موضع بسیار سخت‌تر در قبال تورم، نرخ بهره را افزایش داد.

صورتجلسه ماه مارس FOMC که اوایل امروز منتشر شد، نشان دهنده شدیدترین چرخه انقباضی فدرال رزرو از سال ۱۹۹۴ است.

نووگراتز معتقد است که در آینده نزدیک یک رکود اقتصادی وجود خواهد داشت که فدرال رزرو را مجبور خواهد کرد که چرخه را معکوس کند.

رییس گلکسی دیجیتال یک بار دیگر به این واقعیت اشاره کرد که بیت کوین در حال رشد نهادی است و ادعا می کند که به عنوان یک ذخیره ارزش عمل می کند.

۱ میلیون دلار قابل دستیابی است؟
نووگراتز همچنین متقاعد شده است که قیمت بیت کوین در نهایت می تواند به سطح یک میلیون دلار برسد.

ماه گذشته، نووگراتز گفت که بیت کوین می تواند تا پنج سال آینده به ۵۰۰۰۰۰ دلار برسد.

  فرشاد مومنی، اقتصاددان، تورم دو دهه اخیر در ایران را ۳۰۹۰ درصد اعلام کرد

بیت کوین در حال حاضر در سطح ۴۳۷۰۰ دلار در صرافی های اصلی معامله می شود که طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان