• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • دلار بازار آزاد تهران همچنان در کانال ۲۷ هزار تومان – پنجشنبه ۱۸ فروردین

دلار بازار آزاد تهران همچنان در کانال ۲۷ هزار تومان – پنجشنبه ۱۸ فروردین

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین، دلار بازار آزاد که طی هفته اخیر افت و خیزهای شدیدی را تجربه کرد، پس از روند افزایشی که صبح امروز در پی داشت و به قیمت ٢٧ هزار و ۶١٠ تومان رسید، در معاملات عصر مجددا روندی کاهشی در پیش گرفت و تا میانه‌های کانال ٢٧ تومان پایین آمد و تا این لحظه از معاملات با قیمت ٢٧ هزار و ۵٧٠ تومان خرید و فروش می‌شود.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ٩٨ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٣۶۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته قیمت دلار را ۲۵ هزار و ١١٨ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣٩٣ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش اندکی در قیمت خرید را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٧٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶٨٣ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٠٠ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶٨۵ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش اندکی را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٢٧٩ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ٢٨ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٣٣٣ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٨١ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با حدود ۵٠ تومان کاهش قیمت روبرو بوده است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۶٩٢ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٠٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۵٣٨ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ٢۵۴ تومان برای خرید، افزایش قیمت حدود ١۶٠ تومانی را نشان می‌دهد.

  میتو میلر: خروج و انتقال پول از عراق به عمان به معنی رفع محدودیت‌های ایران برای دسترسی به آن نیست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان