• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • با وجود افزایش قیمت خرید مسکن و همچنین تعداد پایین واحدهای قابل ارائه در بی اریا، تقاضا برای خرید خانه‌های جدید همچنان بالاست

با وجود افزایش قیمت خرید مسکن و همچنین تعداد پایین واحدهای قابل ارائه در بی اریا، تقاضا برای خرید خانه‌های جدید همچنان بالاست

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، نشانه هایی وجود دارد که موجودی بازار املاک و مستغلات در بی اریا در حال کاهش است.

با این حال، تقاضا برای خرید خانه های جدید همچنان بالاست.

فروش مسکن در فوریه گذشته در مقایسه با سال گذشته کاهش یافت، اما با توجه به اینکه انتظار می‌رود نرخ بهره در طول سال آینده افزایش یابد، مردم برای خرید خانه عجله دارند، بنابراین قیمت خانه احتمالاً بالا باقی خواهد ماند.

جوی اولیویا، کارگزار وام مسکن، گفت: «با وجود موجودی کم، شاهد افزایش قیمت‌های بسیار بالا هستیم.

اولیویا با شرکت مارشال در برلینگیم کار می کند. او می گوید که در حال حاضر، در برلینگیم، تنها حدود ۱۱ خانه برای فروش وجود دارد اما تعداد افراد بسیار بیشتری به دنبال خرید هستند.

اولیویا گفت: «افزایش قریب‌الوقوع نرخ‌ها باعث می‌شود مردم بخواهند قبل از افزایش نرخ‌ها وارد این بازار شوند.

خانه هایی که برای فروش وارد بازار می شوند دوام زیادی ندارند.

او گفت: “در همه جا از ۴ روز تا یک هفته.” «این بستگی به فروشنده دارد. بالاترین قیمت‌های ممکن اعلام می‌شوند و بلافاصله توسط مردم خریداری می‌شوند.»

اولیویا معتقد است که علیرغم دشوار بودن پیش بینی املاک و مستغلات، افزایش علاقه، بر بازار تاثیر خواهد داشت.

اولیویا گفت: “با افزایش نرخ ها، بسیاری از مردم احتمالاً از بازی خارج می شوند.” شاید ما خریدارانی داشته باشیم که در بازی بمانند و شاید رقابت کمتری وجود داشته باشد. من نمی دانم. هنوز هم موجودی مسکن بسیار کم درمقابل مقدار تقاضاها وجود دارد.”

در بهار، خانه‌های بیشتری به بازار می‌آیند که می‌تواند گزینه‌های بیشتری را به خریداران بدهد. با این حال انتظار می رود قیمت ها همچنان بالا بمانند.

  تماشای کسوف جزئی خورشید در بی اریا!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان