• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • زنی در کالیفرنیا، پس از فشار دادن اشتباه یک دکمه، برنده ۱۰ میلیون دلار در قرعه‌کشی شد

زنی در کالیفرنیا، پس از فشار دادن اشتباه یک دکمه، برنده ۱۰ میلیون دلار در قرعه‌کشی شد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، مقامات لاتاری ایالتی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک زن پس از خرید یک بلیط بخت آزمایی در یک سوپرمارکت در کالیفرنیای جنوبی در سال گذشته ۱۰ میلیون دلار برنده شد.

لاکئودرا ادواردز در نوامبر ۲۰۲۱، ۴۰ دلار را به یک دستگاه خودکار فروش Scratchers در Vons در تارزانا پرداخت کرد. بر اساس یک خبر از کالیفرنیا، در حالی که او در حال انتخاب بازی‌های مورد نظر خود بود، ادواردز گفت که “فردی بی ادب” با او برخورد کرده است.

او گفت که ضربه آن شخص باعث شد که او به طور تصادفی شماره اشتباهی را روی دستگاه فشار دهد. با این برخورد، یک بلیط ۳۰ دلاری ۲۰۰X Scratchers از دستگاه بیرون آمد اما ادواردز گفت که قصد خرید آن را ندارد.

ادواردز به یاد می آورد: «او فقط با من برخورد کرد، چیزی نگفت و فقط از در بیرون رفت.

او به یاد می آورد که عصبانی شده بود، نه تنها به این دلیل که شخصی با او برخورد کرده ، بلکه به این دلیل که فقط ۷۵٪ از پول بخت آزمایی خود را صرف یک بلیط کرده است، به جای انتخاب معمول گزینه های ارزان تر.

لاتاری ایالتی گفت: «وقتی او در ماشینش بود، شروع به چک کردن بلیت ۳۰ دلاری کرد – بلیتی که به معنای واقعی کلمه مجبور به خرید آن شد – و متوجه شد که جایزه اصلی بازی ۱۰ میلیون دلاری را برده است.

ادواردز به مقامات لاتاری ایالتی گفت: «واقعاً باور نمی‌کردم، وارد اتوبان ۴۰۵ شدم و همچنان به [بلیت] نگاه می‌کردم و تقریباً با ماشینم تصادف می‌کردم». به کنار جاده رفتم، بارها و بارها به بلیت نگاه کردم، آن را با برنامه تلفن همراه [لاتاری کالیفرنیا] اسکن کردم، و فقط به این فکر می‌کردم که این درست نیست.»

  هشدار خطر باج افزار برای مشاغل بی اریا

ادواردز گفت که از سود خود برای خرید خانه و راه اندازی یک سازمان غیرانتفاعی استفاده خواهد کرد.

او افزود: “من هنوز در شوک هستم.” تنها چیزی که یادم می‌آید وقتی فهمیدم چقدر برنده شدم، گفتم: «من ثروتمندم!»

فروشگاه Vons که در آن ادواردز “به طور تصادفی” ثروت خود را به دست آورد، ۵۰۰۰۰ دلار جایزه برای فروش بلیط برنده دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان